مجله سیم کارت

مدارک موردنیاز جهت پرینت تماس ها

0 688

مدارک موردنیاز جهت پرینت تماس ها

بعضی افراد به دلایل شخصی نیاز دارند تا پرینت تماس و پیامک های خود را بگیرند. گاهی ممکن است به خاطر جرم هایی است که نیاز به دریافت لیست تماس دارد.

گرفتن پرینت پیامک های تلفنتان دو روش دارد: اول اینکه اپراتور ها اجازه پرینت پیامک ها را ندارند تنها در صورتی میتوانید پرینت پیامک ها را بگیرید که از لحاظ قانونی اقدام کرده باشید. روش دوم هم این است که میتوانید وارد پنل مدیریت سامانه پیامکی شوید و از اونجا پرینت پیامک ها را بگیرید.

از کجا بفهمم همسرم به چه کسانی زنگ زده

چگونه پرینت تماس های خود را بگیریم؟

گاهی افراد برای کارهای قانونی و مسائل شخصی مجبور می شوند تا پرینت تماس های خود را بگیرند. امروزه دیگر نیاز نیست برای گرفتن لیست تماس ها به دفاتر مخابراتی مراجعه کنید میتوانید با ورود به اپلیکیشن و سایت هایی که اپراتور ها به شما ارائه می دهند پرینت تماس های خود را بگیرید. امروزه کسانی هم هستند که خیلی کار با اپلیکیشن ها را بلد نیستند و مجبورند که به صورت حضوری به مراکز خدماتی اپراتور مراجعه کنند.

پرینت تماس

مراکز هم در مرحله اول برای تشخیص هویت فرد یک افزونه ای را نصب میکند. تا هویت را تشخیص دهد بعد از آن اقدام به print تماس ها می کند.

خرید اقساطی سیمکارت

حتما باید برای گرفتن پرینت تماس های تلفن مالک خط حضور داشته باشد.  حضورش الزامی است.  در صورتی که صاحب خط تلفن حضور نداشته باشد پرینتی به ایشان داده نخواهد شد. تنها زمانی پرینت داده می شود که فرد یا همان صاحب خط فوت کرده باشد.

چگونه کپی تماس های شخص دیگر را بگیریم؟

تمامی پیامک ها و تماس های ارسالی توسط اپراتور ها قابل بازیابی هست.  تنها خود مالک میتواند از جزییات پیام و تماس هایش با خبر بشود.  تنها به مالک هم اطلاعات پیام و تماس را می دهند.

خرید سیم کارت از سایت سیم کارت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.