مجله سیم کارت

مدیریت حساب اینترنتی شاتل موبایل

0 223

شاتل موبایل از اپراتور های بزرگ در کشور است که در زمینه اینترنت نیز اقدات زیادی انجام داده است . در این مقاله می خواهیم استفاده از سیستم مدیریت حساب اینترنتی شاتل را آموزش دهیم : که در این سیستم کاربرانی که سیم کارت شاتل موبایل و یا مودم شاتل دارند . می توانند حساب شاتل موبایلی خود را به هر روشی که دوست دارند مدیریت کنند و از خدمات این اپراتور استفاده کنند . کاربران شاتل موبایل می توانند از طریق سیستم مدیریت حساب اینترنتی طرح خرید کنند ، از میزان مصرف خود مطلع شوند . طرح تعرفه خود را تغییر دهند و سایر خدمات “شاتل موبایل” بهره مند شوند . در این شرایط کرونا می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری دسترسی به خدمات شاتل موبایل داشته باشند . کاربران برای استفاده از این خدمات شاتل موبایل می تواند به آدرس  my.shatelmobile.ir مراجعه کنند .

مدیریت حساب اینترنتی شاتل موبایل

کاربران شاتل موبایل با مراجعه به این آدرس در ابتدا باید حساب کاربری برای خود ایجاد کنند تا از طریق آن بتوانند از خدمات آنلاین شاتل موبایل بهره ببرند . در صورتی که حساب کاربری ندارید ، برای دسترسی به حساب شاتل موبایلی خود روی گزینه « هنوز عضو نیستید ؟ » کلیک کنید . زمانی که روی این گزینه کلیک کردید باید حساب کاربری برای خود ایجاد کنید . که باید از طریق کد ملی و ایمیل خود این اقدام را انجام دهید . بعد از وارد کردن کد ملی و  ایمیل خود باید قوانین و مقررات شاتل موبایل را مطالعه کنید . در صورت موافق بودن با این شرایط ، تیک مربوطه را بزنید . پس از تکمیل و ارسال اطلاعات به صورت صحیح ، ایمیلی حاوی نام کاربری و رمز عبور دریافت خواهید کرد . چنان چه موفق به دریافت ایمیل نشدید ، لطفا با مرکز خدمات مشترکین شاتل موبایل به شماره 09981000000 تماس بگیرید .

بعد از ارسال نام کاربری و رمز عبور مشترک می توانید به حساب کاربری خود ورود کنید . برای تمام مشترکین شاتل موبایل ، نام کاربری همان کد ملی مشترک است . رمز عبور تمام مشترکین به هنگام ایجاد حساب کاربری به آدرس ایمیل ارائه در زمان ثبت نام ، ارسال می ‌شود . در صورتی که کاربر شاتل موبایل رمز عبور خود را فراموش کند . می تواند  روی گزینه «رمز عبور را فراموش کرده‌ ام» کلیک کند تا به صفحه فراموشی رمز عبور راهنمایی شود . در این صفحه با تکمیل اطلاعات مورد نیاز و کلیک بر روی گزینه ارسال ، ایمیلی حاوی رمز عبور جدید دریافت خواهید کرد . که با ورود آن در صفحه اولیه به حساب کاربری خود دسترسی خواهید یافت .

پس از ورود به مدیریت حساب اینترنتی ، در صورتی که مالک بیش از یک شماره شاتل موبایلی هستید . از بالای صفحه سمت چپ ، شماره‌ ای که قصد بررسی میزان مصرف آن را دارید انتخاب کنید . میزان اعتبار باقی مانده هر کدام از سیم‌ کارت‌ های شما ، همواره از بالای صفحه سمت چپ قابل مشاهده است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.