مجله سیم کارت

مراسم رونمایی از پیکسل 4

0 28

مراسم رونمایی از پیکسل 4

بالاخره بعد از تکاپوی زیاد ،موعد رونمائی از گوشی های پیکسل کمپانی گوگل فرا رسید.گوگل در طی مراسمی ، دیروز در تاریخ 23 مهرماه 98  ساعت 17:30 به وقت تهران از گوشی های هوشمند گوگل پیکسل جدید خود رونمائی کرد.

همانطور که می دانید قبلا و در طی مقالات مختلف به جزئیات مختلفی از گوشی های هوشمند اشاره کردیم به گونه ای که هم اکنون می توان گفت که تقریبا تمام اطلاعات و جزئیات آن از قبل منتشر شده است و راز مهمی درباره پیکسل 4 ناگفته نمانده است. قبلا توسعه دهندگان اندروید دو کد نام جدید محصولات "گوگل" که مربوط به گوشی های پیکسل 4 و همچنین پیکسل 4 ایکس ال می باشد را فاش نمودند.

در واقع می توان گفت این گوشی هوشمند احتمالا ازنظر افشای اطلاعات و مشخصات و تصاویر پیش از اعلام رسمی در تاریخ رکورددار است. طبق گزارشات رسیده تصورات حاکی از اینست که  پرچم‌دار جدید گوگل در دو اندازه  و در سه رنگ مشکی ، سفید و نارنجی معرفی می شود .لازم به ذکر است که پرچمداران گوگل مجهز به دوربین قدرتمندی با لنز ثانویه می باشند که دارای ظرفیت 16 مگاپیکسلی تله فوتو می باشد. در واقع به دلیل قابلیت ویژه ی این لنز، این دوربین  برای ثبت تصاویر بهتر و همچنین تصاویر در حال حرکت بسیار مناسب بوده و در عکاسی پرتره و عکاسی در شب بسیار مناسب می باشد.

در این مراسم برگزاری گوگل بیشتر تایم خود را جهت ارائه توضیحات کلی درباره حسگرهای این گوشی ها نمود که در شکاف بالایی پیکسل 4 قرار گرفته اند و طبق بیانات قبلی  کاربر در این گوشی های با سیستم فناوری تشخیص چهره مواجه خواهد بود که بدون اینکه کاربر نیازی به  انجام عملی داشته باشد ، با تشخیص چهره‌ی او قفل گوشی را بازمی‌کند.

در نهایت می توان گفت این فناوری برای رقابت با فیس آیدی تعبیه شده است و گوگل ادعا می کند که حسگرهای استفاده شده در این گوشی  از تمام جهات قادر به تشخیص چهره می باشند.    

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.