مجله سیم کارت

مرکز فروش محصولات رایتل در بابل

0 644

اپراتور رایتل سومین اپراتور فعال در کشور است . رایتل برای مشترکین خود خدمات زیادی را ارائه کرده است . اپراتور رایتل برای مشترکین خود در شهر های مختلف ایران مراکز و نمایندگی های فروش محصولات رایتل راه اندازی کرده اند . در واقع هدف رایتل از ایجاد این مراکز در شهر ها این است که مشترکین رایتل بتوانند بدون واسطه از خدمات استفاده کنند . و بدون هیچ گونه مشکلی به راحتی بتوانند از خدمات ارائه شده توسط این اپراتور بهره مند شوند . در این مراکز تمامی خدمات مربوط به اپراتور رایتل ارائه می شود .

اپراتور “رایتل” بعد از شهر زنجان حالا مراکز فروش و نمایندگی خود را در شهر بابل راه اندازی کرده است . در این مراکز فروش محصولات رایتل و خدمات متنوعی ارائه می شود . شامل : فروش انواع سیم کارت رایتل ، تعویض سیم کارت ، تغییر مالکیت ، ترابرد “سیم کارت” ، اصلاح مشخصات ، فعال سازی “سیم کارت رایتل” ، بسنه های اینترنت ، مودم و آنتی ویروس و … می شود .

مرکز فروش محصولات و ارائه خدمات رایتل

مرکز ارائه خدمات رایتل ( rightel ) ، جهت فروش بی‌ واسطه و ارائه مستقیم خدمات به هم‌ وطنان در بابل افتتاح شد . به گزارش روابط عمومی رایتل ، اولین مرکز فروش محصولات و خدمات این اپراتور برای ارائه سرویس ‌‌های حضوری و بی‌ واسطه به مشترکین بابل ، راه‌ اندازی شد . مرکز فروش بابل در خیابان مدرس ، نبش کوچه شهید اسماعیل ‌زاده ( مدرس 12 ) ، مجتمع تجاری آرتیمان ، طبقه همکف واقع و ارائه ‌دهنده تمامی محصولات و خدمات رایتل است . رایتل هم‌ زمان با افتتاح این مرکز ، طرحی تشویقی برای مشترکین در نظر دارد .

این طرح را جهت بهره‌ مندی از طرح های مصرفی اینترنت هدیه برای مشترکین انواع  سیم‌‌ کارت ‌های دائمی ، اعتباری ارائه کرده است . با مراجعه به این مرکز در بازه زمانی 22 تا 24 مهر 99 ، فعال می‌ شود . از سوی دیگر این مرکز برای مشترکین جدید که در این بازه زمانی ، به خرید سیم‌‌ کارت اعتباری اقدام خواهند کرد . تخفیف 75درصدی ارایه می ‌دهد . ساعت کاری مرکز فروش محصولات رایتل و ارائه خدمات بابل، شنبه تا چهارشنبه ساعت 08:30 تا 15:30 و پنج‌ شنبه‌ ها‌ از ساعت 9:00 تا 14:00 است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.