مجله سیم کارت

مشارکت رایتل در پویش ملی ارتقای آگاهی های حقوقی جامعه

0 21

اپراتور رایتل از اپراتور های برتر و فعال در کشور است و ان اپراتور به تازگی تفاهم نامه ای را با قوه قضائیه امضا کرده است . علاوه بر اپراتور رایتل ، اپراتور ایرانسل نیز در روز شنبه 12 تیر اه 1400 در مراسمی تفاهم نامکه ای با قوه قضاییه باری پیشگیری از وقوع  جرم امضا کرد که در این مراسم مدیر عامل رایتل مهندس یاسر رضا خواه نیز حضور داشت .
و حالا اپراتور "رایتل" نیز در مراسمی این تفاهم نامه را امضا کرد و در این پویش مشارکت کرد . هدف از امضای این تفاهم نامه پیگشری از وقوع جرم و کاهش ان و هم چنین کاهش آسیب های اجتماعی و هم چنین آگاهی رسانی حقوقی به مردم است . معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در این مراسم ویژه اعلام کرد : که حجم زیادی از آمار وقوع جرایم به دلیل کمبود آگاهی های حقوقی است و اگر مردم نسبت به مسائل حقوقی آگاهی کامل داشته باشند به آسانی می توان از این آمار قابل توجه کم کرد .
اپراتور های فعال در کشور می توانند تا حدی در این آگاهی رسانی مشارکت کنند و سطح اطلاعات حقوقی مردم را بالا ببرند که ارسال پیامک می تواند یکی از این راه ها باشد ، اپراتور رایتل نیز طی مراسمی به این پویش پیوست . به گزارش روابط عمومی رایتل : مراسم امضای تفاهم‌ نامه همکاری پویش ملی ارتقاء سطح آگاهی‌ های حقوقی جامعه بین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و معاونت اجتماعی و پیش گیری از وقوع جرم قوه قضائیه ، با حضور مدیرعامل رایتل و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، در محل سالن کلاه فرنگی ، برگزار شد . وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، آذری جهرمی در این مراسم ، با اشاره به لزوم کاهش سالانه 30 درصدیِ وقوع جرایم آنلاین ، بر اساس سند شبکۀ ملی اطلاعات ، از مجموعۀ وزارت ارتباطات و اپراتور های فعال برای ایجاد زمینۀ این همکاری تشکر و قدر دانی کرد . آذری جهرمی ابراز امیدواری کرد نتیجۀ این همکاری ، آرامش بیشتر برای مردم و کمک به توسعۀ بیشتر در حوزۀ فضای مجازی باشد که از مطالبات مهم مردم است .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.