مجله سیم کارت

مشارکت همراه اول در پروزه های عمرانی

0 34

با توجه به این که امسال سال تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها است همراه اول نیز در سال مانع زدایی در پروژه های جهادی عمرانی مشارکت کرده است . اپرتور همراه اول با هدف رفع موانع برای هم وطنانی که در مناطق محروم قرار دارند در پروژه های جهادی عمرانی مشارکت کرده است .
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ، شرکت ارتباطات سیار ایران در سال 1400 در راستای مسئولیت اجتماعی خود و با هدف مانع زدایی اقدام به مشارکت در پروژه های خیر خواهانه نظیر ساخت مدرسه ، مسکن ، درمانگاه و کلینیک ، کارگاه کار آفرین ، مسجد و … کرده است . همراه اول اولین و بزرگ ترین اپراتور در ایران است و اولین اپراتوری است که در ایران فعالیت کرده است و این اپراتور مشترکین زیادی دارد و در راستای جلب رضایت مشترکین سیم کارت های خود گام بر می دارد . این اپراتور بزرگ همواره در راستای مسئولیت اجتماعی خود در تلاش است تا بهترین و خدمات را به کشور ارائه دهد . شرکت ارتباطات سیار ایران در همواره در راستای پیشرفت و آبادانی کشور در تلاش است و با مشارکت در اقدامات خیر خواهانه برای آیادانی کشور قدم بر می دارد .  
نحوه مشارکت "همراه اول" در اغلب این پروژه ها که بیشتر در مناطق محروم استان های هرمزگان و سیستان و بلوچستان اجرا خواهد شد ، به شکل تأمین تجهیزات و ملزومات مورد  نیاز ساخت مدرسه ، مسکن ، درمانگاه و کیلینیک ، مسجد و … بوده است که در این راستا ده ها کانتینر و کانکس به ارزش بیش از 50 میلیارد ریال به مناطق محروم ارسال کرده است . هم چنین بخش قابل توجهی از حمایت های اپراتور اول تلفن همراه مربوط به زمان وقوع حوادث غیر مترقبه یا پس از آن ، در برهه های زمانی مختلف و در اقصی نقاط کشور بوده است ؛ یکی از این موارد مربوط به زلزله کرمانشاه و ایلام بود که همراه اول به دلیل شرایط جوی و سرمای هوای آن مناطق اقدام به ارسال 1300 کانکس کرد و مبلغ 50 میلیارد ریال را به امر ساخت و بازسازی مدارس مناطق زلزله زده اختصاص داد .
در واقع اپراتور همراه اول در سال 1400 با همکاری با مراکز و موسسات جهادی توجه ویژه ای به توسعه امور عمرانی در مناطق دور افتاده و محروم کشور داشته است .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.