مجله سیم کارت

مشخصات جدید از ردمی نوت8 و ردمی نوت 8پرو

0 200

مشخصات جدید از ردمی نوت8 و ردمی نوت 8پرو

در مقاله ی قبلی در مورد زمان معرفی و بعضی از مشخصات ردمی نوت8 – ردمی نوت 8پرو شیائومی اشاره کردیم.در واقع با نزیک شدن به زمان رونمایی از این مدل گوشی ها جزئیات زیادی از آنها منتشر که در ادامه به آنها اشاره خواهیم نمود.با توجه به اطلاعات از “ردمی نوت 8” و “ردمی نوت 8 پرو“، کمپانی چینی “شیائومی” میتوان متوجه شد که تراشه بکار رفته در هر کدام از گوشی ها کاملا متفاوت می باشند.

ردمی نوت8 و ردمی نوت 8پرو

پردازنده ردمی نوت 8 شیائومی از اسنپدراگون 665 کوالکام می باشد . این در حالیست که تراشه استفاده در ردمی نوت 8 پرو، هلیو G90T خواهد بود که جزو تراشه مدیاتک می باشد . در حال حاضر این اولین گوشی هوشمندی است که با این تراشه جدید مدیاتک عرضه خواهد شد.

مشخصات جدید از ردمی نوت8 و ردمی نوت 8پرو

خبرهای هیجان انگیز دیگری که در این راستا به گوش می رسد . این  است که طبق تصاویر جدید از دو محصول جدید شیائومی ، به احتمال خیلی زیاد دوربین این دو مدل گوشی از نوع دوربین چهارگانه خواهد بود.اما نکته ای که بنظر جالب می رسد استفاده از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی بجای دوربین 64 مگاپیکسلی و برای گوشی ردمی نوت 8 خواهد بود.

در ادامه لازم به ذکر است که حسگر استفاده در محصولات جدید شیائومی از نوع حسگر ایزوسل GM2 “سامسونگ” می باشند . که این حسگر در کنار حسگر 64 مگاپیکسلی GW1، به بازار عرضه خواهند شد . که با استفاده از این قابلیت(حسگر)، امکان تصاویر جالب و بسیار شگفت انگیز در حالت  night mode با کیفیت بسیار بالایی امکان پذیر خواهند شد.

مشخصات جدید از ردمی نوت8 و ردمی نوت 8پرو

تصاویر از این قابلیت دلیل محکمی بر این ادعا می باشد.

با تمام این بیانات باید منتظر رویداد جدید شیائومی باشیم . زیرا در حال حاضر ،قیمت ردمی نوت8 – ردمی نوت 8پرو مشخص نشده است.ولی بی شک با توجه به مشخصات می توان گفت ، شیائومی خواهد توانست رضایت کاربران خود را جلب نماید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.