مجله سیم کارت

مشخصات منحصربفرد گوشی ال جی Q70

0 98

مشخصات منحصربفرد گوشی ال جی Q70

با توجه به نزدیک شدن زمان نمایشگاه IFA برلین تمام کمپانی ها در تلاش هستند تا در این زمان مشخص گوشی های خود را عرضه نمایند . در همین راستا کمپانی “ال جی” نیز همانند سایر کمپانی ها دست به کار شد . سعی دارد دو مدل گوشی خود در همین ایام عرضه نماید . گوشی های ال جی دارای مشخصات خاص و منحصربفرد می باشد . این گوشی ها با نام‌ های K50S و K40S و به عنوان گوشی های میان رده ارائه خواهند شد. از جمله ویژگی های این گوشی می توان به تجهیز شدن دو نمایشگر یا بریدگی‌ های کوچک صفحه نمایش در این مدل گوشی ها اشاره نمود . این گوشی  با عنوان یک گوشی میان‌ رده لوکس با نام گوشی ال جی Q70 رونمایی خواهد شد.

اما نکته ای که این میان حائز اهمیت می باشد اینست که کمپانی ال جی گوشی میان رده ی لوکس دیگری با عنوان ال‌جی Q70 ساخته است اما صحبت ها ناشی از ارائه ی این گوشی در کره می دهد . فعلا اطلاعی از انتشار و عرضه این گوشی در کشورهای دیگر وجود ندارد . این کمپانی نیز چیزی در این رابطه بیان نکرده است.زمان عرضه این گوشی در کشور کره در تاریخ 6 سپتامبر در نظرگرفته شد . قیمت پیشنهادی برای این مدل گوش 450 دلار تخمین زده شد .

مشخصات منحصربفرد گوشی ال جی Q70

گوشی ال جی Q70 دارای مشخصات خاص و منحربفرد بوده است  که در ادامه به آنها اشاره خواهیم نمود:

پردازنده در این گوشی اسنپدراگون 675 می باشد.

حافظه برای ال‌جی Q70، چهار گیگابایت است.

حافظه داخلی این گوشی64 گیگابایت خواهد بود.

باتری برای این گوشی 4000 میلی آمپر می باشد.

بهتر است بدانید که این گوشیاز حافظه جانبی نیز پشتیبانی خواهد نمود.

نمایشگر گوشی 6.4 اینچی می باشد.

سنسور دوربین سلفی این گوشی 16 مگاپیکسلی خواهد بود.

این گوشی از دوربین سه گانه با سه لنز 32 مگاپیکسلی اصلی، 13 مگاپیکسلی فوق عریض و 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق تشکیل شد .

رزولوشن استفاده در آن 1080 × 2310 خواهد بود.

بریدگی بالای نمایشگر در مدل جدید ال جی Q70 وجود ندارد . حفره درون نمایشگر جایگزین بریدگی پنل نمایشگر شد که این امر موجب زیباتر شدن این مدل گوشی گردیده است.

حال می توان این مورد را بعنوان یک نکته مثبت در نظر گرفت.در واقع کمپانی ال جی تمام تلاش خود را کرده است تا خود را همسو و همردیف با رقبای خود قرار دهد و در این راه نیز موفق عمل کرده است.بنابراین با اینهمه ویژگی خاص و شگفت انگیز می توان قیمت در نظر گرفت برای این گوشی را بسیار مناسب و مقرون به صرفه دانست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.