مجله سیم کارت

مشخصات گوشی گلکسی Z Flip

0 18

مشخصات گوشی گلکسی Z Flip

کمپانی بزرگ توسعه گوشی های هوشمند کره ای ها،  با تلاش روز افزون خود،  موفق شده است  بسیار موفق ظاهر شود. این کمپانی یعنی کمپانی سامسونگ در سال گذشته بسان سالهای قبلتر، گوشی های مختلفی را ارائه نموده و در حال توسعه گوشی های مختلف خود نیز می باشد.
در همین راستا و چندی پیش این کمپانی روند توسعه جدیدترین گوشی تاشو خود موسوم به "گلکسی Z Flip"را آغاز نموده است.
چندی پیش جزئیات مختصری از جمله تراشه و ظرفیت باتری این گوشی فاش شده بود.از اینرو طی گزارشی جدید از یکی از افشاگران در این عرصه، می‌توانیم به مشخصات دیگر این گوشی هم اشاره ای داشته باشیم.

در واقع طبق افشاگری Ishan Agarwal،   گوشی تاشوی جدید "سامسونگ" از نمایشگر 6.7 اینچی بهره مند می باشد. دوربین این گوشی مجهز به  12 مگاپیکسل ظرفیت دوربین اصلی، دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی و همچنین حافظه داخلی 256 گیگابایتی می باشد.
در ادامه لازم به ذکر است که گوشی گلکسی Z Flip با رابط کاربری One UI 2.1 و نیزباتری 3300 یا 3500 میلی‌آمپر ساعتی عرضه خواهدشد. تراشه ی استفاده شده در این گوشی از نوع اسنپ‌دراگون 855 می باشد.

باید خاطرنشان کنیم که در دیگر گزارش‌های منتشر شده،به ظرفیت باتری، تراشه و همچنین دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی این گوشی اشاره شده بود. بنابراین با تمام موارد ذکر شده به احتمال خیلی زیاد، گوشی گلکسی Z Flip از لحاظ مشخصات سخت‌افزاری، مدل 256 گیگابایتی تاشو گلکسی اس 10 محسوب می‌شود. به همین خاطر اگر این ویژگی‌ها صحت داشته باشند، نباید انتظار قابلیتی مانند فیلمبرداری 8k را داشته باشیم. از اینرو با در نظر گرفتن احتمالات،  این گوشی مانند گلکسی اس 10 از قابلیت فیلمبرداری 4k با سرعت 60 فریم بر ثانیه و حالت شب برای عکس‌برداری پشتیبانی  خواهد نمود.

مشخصات گوشی گلکسی Z Flipدر نهایت شایان ذکر است که بر اساس تصاویر و اطلاعات منتشر شده، به نظر می‌رسد این گوشی تاشو مبتنی بر طراحی عمودی باشد.همچنین دوربین سلفی آن هم در حفره نمایشگر تعبیه خواهد شد.

بهتر است بدانید که در حال حاضر کمپانی سامسونگ زمان دقیق معرفی این گوشی جدید و تاشوی خود را اعلام نکرده است ، اما انتظار می‌رود در تاریخ 22 بهمن این گوشی تاشو به همراه دیگر گوشی های گلکسی اس 20 معرفی شود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.