مجله سیم کارت

مشکلات آیفون 12

0 145

با رونمای کمپانی اپل از آیفون 12 و ارائه آن در بازار مشکلاتی از سوی کاربرا در استفاده از این آیفون ارائه که اپل نیز آن ها را تایید کرده است . با این که زمان خیلی زیادی از عرضه آیفون 12 نگذشته است . ولی در این مدت کوتاه نیز کاربران ایفون های جدید با مشکلاتی مواجه شدند که آن ها را اعلام کرده اند . شکایت کاربران باعث شد که شرکت “اپل” این مشکل را تایید کند . اعلام کرد مشکلات ایجاد مشکلات نرم افزاری است و گوشی های هوشمند جدید مشکل سخت افزاری ندارند  .

کاربران آیفون های 12 مشکلات این آیفون ها را از پخش صدا اعلام کردند . گویا این کاربران گاهی اوقات صدا را با نویز و قطع و وصلی های شدید دریافت می کنند . که اتصال از طریق بلوتوث نیز به درستی انجام نمی شود . همگام ساز نا مناسب بین هدفون و گوشی باعث تغییر صدا ، ایجاد نویز و قطعی می شود . برخی دیگر از مشکل ارسال پیام دراپلیکیشن مسجز شکایت داشته . تعداد زیادی نیز از عملکرد نمایشگر لمسی آیفون 12 مینی نا راضی هستند که اپل برخی از مشکلات جدید را تایید کرده است .

مشکلات آیفون 12

کاربران اپل در در کنار مشکل پخش صدا ، از مشکلاتی که در “آیفون” 12 مینی نیز وجود دارد ، توضیح دادند و اعلام کردند که در استفاده از اپلیکیشن  Message مشکل دارند ، یعنی وقتی پیامی در چت های گروهی ارسال می شود گاهی مواقع نمی توانند پیام را دریافت و مشاهده کنند و گاهی این پیام ها با تاخیر به دست شان می رسد و حتی گاهی مواقع کلا نوتیفیکیشنی از پیام ها دریافت نمی کنند . البته مشکل آیفون 12 مینی به همین جا ختم نمی‌ شود و ظاهرا مشکل بزرگ‌ تری هم وجود دارد ، نمایش گر لمسی آیفون 12 مینی در زمان قفل بودن به لمس‌ های نمایش گر پاسخ نمی ‌دهد .

در نتیجه کاربران نمی‌ توانند در زمان قفل گوشی از دوربین و چراغ قوه استفاده کنند . یکی از کاربران آیفون 12 مینی اعلام کرده وقتی از محافظ نمایش گر در آیفون 12 مینی استفاده کرده ، با چینن مشکلاتی روبرو شده است . وی برای اطمینان از عملکرد دستگاه ، از محافظ نمایش گر شرکت دیگری نیز استفاده کرده و باز هم مشکل وجود داشته است . بیش از 300 کاربر آیفون از مشکل عدم عملکرد ویژگی Backtap در گوشی آیفون 12 مینی شکایت کرده اند . به نظر می ‌رسد که آیفون 12 مینی گوشی هوشمندی کوچک است که مشکلات زیادی دارد . وقتی گوشی در قاب محافظ قرار می ‌گیرد مشکلاتی در عملکرد ویژگی Backtap دیده می‌ شود و وقتی این ویژگی روی Home تنظیم می‌ شود نیز مشکلات دیگری در قفل شدن نمایش گر برای کاربران به وجود می ‌آید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.