مجله سیم کارت

مشکل اساسی برای گلکسی اس 10

0 17

مشکل اساسی برای گلکسی اس 10

کمپانی بزرگ "سامسونگ" چندی پیش ، گوشی های گلکسی اس 10 ، خود را معرفی نمود . این گوشی از سمت مخاطبان مورد استقبال قرار گرفت. اما نکته ای که وجود دارد اینست که سامسونگ  در این گوشی خود  از سازگاری پایین حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر این گوشی با بسیاری از محافظ‌های صفحه نمایش هشدار داده بود. یک کاربر بریتانیایی  شاهد این مشکل بوده و بیان کرده است که همسرش براحتی موفق شده است با استفاده از یک محافظ صفحه نمایش 3 دلاری و بدون ثبت اثر انگشت در گوشی "گلکسی اس10" ، براحتی قادر به باز کردن قفل گوشی شده است.

طبق اخبار رسیده کمپانی کره ای سامسونگ هم اکنون در حال بررسی این مشکل بوده و در همین راستا اعلام کرده است که  جهت پیشگیری از این مشکل و موضوعات مطرح شده بهتر است که از محافظ‌های نمایشگر رسمی سامسونگ بهره ببرند.این در حالیست که حسگر اثر انگشت مبتنی بر فراصوت نسبت به تکنولوژی اپتیکال دقت و امنیت بیشتری دارد . در واقع جای سوال همین است که علت بوجود آمدن این مشکل با توجه به این فناوری چه می تواند باشد و آیا این مشکل فقط برای محافظ صفحه نمایش صدق می کند ؟

با توجه به اطلاعات به دست آمده تاریخ ارائه این وصله نرم‌افزاری مشخص نشده است. اما نکته ای که وجود دارد اینست که این گوشی دارای امنیت پایین از نظر سیستم تشخیص چهره می باشد. کاربران گلکسی اس 10 که از محافظ‌های نمایشگر غیر رسمی استفاده می‌کنند، بهتر است به جای حسگر اثر انگشت، از روش‌های جایگزین مانند الگو یا رمز عبور مبتنی بر حروف الفبا بهره ببرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.