مجله سیم کارت

معرفی خدمات داده های تعاملی و راهکارهای سازمانی ایرانسل در شانزدهمین الکامپ تبریز

0 30

ایرانسل با معرفی خدمات متنوعی از جمله داده های تعاملی و راهکارهای سازمانی در شانزدهمین نمایشگاه بین اللملی کامپیوتر، الکترونیک، ماشین های اداری و تجهیزات ایمنی تبریز حضور می یابد.
بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می توانند، ضمن بهره مندی از پیشنهادهای تشویقی جشنواره تابستان، مودم های وای فای ایرانسل را  با ۳۳ درصد تخفیف و مودم های USB وایمکس ایرانسل را به همراه سامانه تقویت کننده را با ۴۰ درصد تخفیف تهیه کنند.
بخشی از خدمات ایرانسل که در قالب داده های تعاملی در شانزدهمین الکامپ تبریز ارائه خواهد شد شامل نرم افزار کاربردی ایرانسل من، آهنگ های پیشواز، خدمات ویترین ایرانسل و سرویس پیشخوان بعنوان روزنامه همراه ایرانسل است.
 
از جمله خدمات ویژه شرکت ها و سازمان ها شبکه اختصاصی تلفن همراه (MVPN) است که شامل مجموعه ای از سیم کارت های ایرانسل است که بصورت یک گروه تعریف شده و خدمات متمایزی را نسبت به سیم کارت های رایج، در اختیار اعضای گروه قرار می دهد. از مهمترین امکانات و مزایای شبکه اختصاصی تلفن همراه ایرانسل می توان به کاهش هزینه مکالمات، تفکیک تماس های کاری و شخصی،اختصاص شماره کوتاه، شماره واحد گروهی و امکان یکپارچه سازی با شبکه داخلی تلفن ثابت شرکت اشاره کرد.

شبکه امن همراه (APN) درگاهی است که بواسطه یک کانال امن و اختصاصی ارتباطی دوسویه را مابین دو یا چند سیستم بوجود می آورد . به بیان دیگر عبارت است از یک ارتباط از نوع VPN بروی شبکه GSM که قادر است ترافیک های کم حجم را براحتی و بدون نیاز به شبکه اینترنت انتقال دهد به عنوان مثال می توان ارتباط امن و اختصاصی مابین دستگاه های سفارش گیری آن لاین بازاریاب های شرکت های پخش و توزیع و سرور مرکزی آنها  اشاره نمود که بواسطه این شبکه امن و اختصاصی همواره به صورت آنلاین به سرورهای سفارش گیر و انبارداری دسترسی خواهند داشت.


به این ترتیب با استفاده از یک سیم کارت ایرانسل و شبکه همراه امن، می توان از هر نقطه در ایران که تحت پوشش شبکه ایرانسل است، همواره می توان اطلاعات را در تبادلی دو طرفه بر بستری امن میان یک یا چند دستگاه سیار یا غیر سیار و سرورهای آن شرکت منتقل کرد.

با توجه به امنیت داده ها در هنگام انتقال، از APN می توان برای انتقال تراکنش های مالی مانند دستگاه های پوز سیار، کار از راه دور و مجموعه خدمات ماشین به ماشین M2M نیز استفاده کرد و از مهمترین مزایای آن می توان به امنیت بالا،ارتباطات دو سویه و آنلاین،عدم وابستگی به اینترنت و پوشش گسترده کشوری آن اشاره کرد.

گفتنی است؛ شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر،الکترونیک،ماشینهای اداری و تجهیزات ایمنی تبریز، ۲۲ لغایت ۲۵ مردادماه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ در سالن شهریار نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.