مجله سیم کارت

معرفی ساعت هوشمند اوپو واچ و شباهت عجیب آن به اپل واچ

0 34

معرفی ساعت هوشمند اوپو واچ و شباهت عجیب آن به اپل واچ

با توجه به آخرین اخبار منتشر شده شرکت اوپو از نخستین ساعت هوشمند خود رونمایی کرد. این ساعت هوشمند با عنوان "اوپو واچ" معرفی خواهد شد. در ادامه به جزئیات مختصری درباره ی این ساعت هوشمنداشاره خواهیم نمود.
 این ساعت هوشمند از نمایشگر خمیده AMOLED بهره می‌برد.
نمایشگر این ساعت قادر به پشتیبانی از 100 درصد  محدوده رنگ DCI-P3   خواهد بود.
لازم به ذکر است که نمایشگر این ساعت هوشمنددر ابعاد متفاوت 1.6 و 1.9 اینچ  می باشد از اینرو کاربران برای انتخاب  می توانند گزینه موردنظر را انتخاب نمایند.
تراکم پیکسلی این گوشی 326 پیکسل در اینچ می باشد. همچنین رزولوشن آن به 402 در 473 می‌رسد.

امکانات ساعت هوشمنداوپو به شرح زیر می باشد:
از جمله امکانات این ساعت پایش فعالیت‌های ورزشی، خواب و ضربان قلب می باشد. همچنین به لطف داشتن الکتروکاردیوگرام (ECG) می‌تواند نوار قلب را ثبت نماید که چنین مشخصه‌ای در تعداد اندکی از ساعت‌های هوشمند به وضوح دیده می‌شود. در نهایت توجه داشته باشید که نباید مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متری را از یاد ببریم.

تراشه این ساعت که بعنوان قلب تپنده اوپو واچ تلقی می شود تراشه اسنپ‌دراگون Wear 2500 می باشد که در کنار پردازنده کمکی Apollo 3 کارهای پردازشی این گجت را براحتی انجام می‌دهد.
حافظه داخای این گوشی 8 گیگابایت می باشد که حافظه ی بسیار خوبی برای یک ساعت هوشمند به حساب می آید.
 از لحاظ نرم‌افزاری، باید خاطرنشان کنیم که این گجت مبتنی بر ColorOS می باشد که بر مبنای اندروید توسعه یافته است. توجه داشته باشید که در این محصول درگاه سیم‌کارت دیده نمی‌شود ولی از eSIM پشتیبانی می‌کند. همچنین توجه داشته باشید که نباید پشتیبانی از ماژول داخلی GPS و NFC را از قلم بیندازیم.

لازم به ذکر است که این محصول از فناوری شارژ VOOC پشتیبانی می‌کند.به گونه ای که طبق ادعای اوپو، در عرض 17 دقیقه می‌تواند شارژ باتری را به 50 درصد برساند.
در واقع طبق بیانات مطرح شده ساعت مذکور با هر بار شارژ، می‌تواند به مدت 40 ساعت از این ساعت استفاده نماید و با فعال کردن حالت ذخیره باتری، شارژدهی آن به حداکثر 21 روز می‌رسد.

در انتها شایان ذکر است که مدل 41 میلی‌متری اوپو واچ با قیمت 215 دلار عرضه می شود و مدل 46 میلی‌متری هم با قیمت 288 دلار از تاریخ 24 مارس روانه‌ی بازار چین خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.