مجله سیم کارت

معرفی مدیر عامل جدید اپراتور سامانتل

0 334

یکی دیگر از اپراتور های فعال در کشور اپراتور سامانتل است که به اپراتور مجازی در کشور معروف است . خدمات متنوع و متفاوتی را به مشترکین سیم کارت های خود ارائه کرده است . منظور از اپراتور های مجازی موبایل در کشور اپراتور هایی است که خودشان شبکه و زیر ساخت فیزیکی جداگانه ای ندارند . این شرکت ها برای استفاده از شبکه تلفن همراه ، باید با یک یا چند اپراتور اصلی موبایل قرار داد ببندند . تا بتوانند از شبکه آن ها استفاده کنند . اپراتور سامانتل ویژگی های منحصر به فردی دارد ، کیفیت بالای ارتباط از مهم ترین ویژگیهای این اپراتور است .

ویژگی های دیگر این اپراتور می توان به کیفیت بالای خدمات مشترکین ، ارائه فناوری نوین در ارتباط با خدمات همراه ، امانت داری و حفظ اسرار مشتریان ، ارتقا سطح کیفی خدمات ، رعایت استاندارد های ملی و بین المللی و …  اشاره کرد . این اپراتور متفاوت ترین اپراتور در کشور است و مشترکینی که تمایل دارند به خانواده سامانتل بپیوندند . می توانند با خرید سیم کارت سامانتل از خدمات ارائه توسط این اپراتور بهره مند شوند . سامانتل هم “سیم کارت” اعتباری دارد و هم دائمی و مشترکین می توانند با توجه به نیاز خود سیم کارت خود را تهیه کنند . حتی با “خرید سیم کارت” سامانتل اعتباری می توانند بعد ها این سیم کارت سامانتل خود را به دائمی نیز تبدیل کنند .

معرفی مدیر عامل جدید اپراتور سامانتل

اپراتور سامانتل به تازگی مدیر عامل خود را تغییر داد و جناب اقای قهری به عنوان مدیر عامل جدید شرکت معرفی شده است . به گزارش روابط عمومی این اپراتور ، اکبر قهری دارای دانشنامه کارشناسی ارشد کامپیوتر با گرایش مکاترونیک می‌ باشد و از سال 1395 مدیرعامل اپراتور مجازی آرین تل ( MVNO) بوده است .

دکتر کاظمی رییس هیات مدیره سامانتل ( samantel ) در مراسم معارفه وی تعامل با کارکنان را از بر جسته ترین خصوصیات ایشان در ارتباطات درون سازمانی و تعامل با اپراتور های اصلی را از نقاط قوت برون سازمانی وی برشمرد که نتایج این هر دو ، برخورداری مشترکین از خدمات بهینه این اپراتور خواهد بود . قهری هم چنین مدیرعاملی شرکت ارتباطات ماهواره ای آرین ماهواره ( SAP )، عضویت درهیأت مدیره شرکت ارتباطات فرزانگان پارس ، عضویت در هیات مدیره شرکت رهام داتک ، هم چنین عضویت در شورای تجاری رایتل را در کارنامه فعالیت خود دارد . در مراسم معارفه مدیر عامل جدید از خدمات سید هوشنگ مرتضوی مدیرعامل پیشین سامانتل در طول 4 سال تصدی مدیریت این شرکت تقدیر کردند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.