مجله سیم کارت

معرفی همراه اول به عنوان شرکت موفق IT کشور

0 21

در نخستین همایش ملی «نامداران صنعت IT» از همراه اول با لوح و تندیس ویژه تقدیر به عمل آمد.

در نخستین همایش ملی «نامداران صنعت IT» از همراه اول با لوح و تندیس ویژه تقدیر به عمل آمد.
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، عصر روز چهارشنبه 29 آبانماه طی مراسمی در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما از شرکت های برتر صداوسیما کشور تقدیر شد.
در این همایش ملی که با حمایت مجلس شورای اسلامی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و حضور مدیران و کارشناسان حوزه IT کشور برگزار شد، بر اساس رأی داوران شرکت های موفق و برتر IT کشور معرفی و با لوح تقدیر و تندیس ویژه مورد تقدیر قرار گرفتند.
در نخستین همایش ملی «نامداران صنعت IT»، همراه اول به عنوان شرکت برتر  IT کشور معرفی و از مدیر عامل اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با لوح و تندیس ویژه همایش تقدیر شد. در بخشی از متن این لوح تقدیر خطاب به مهندس صدوقی مدیرعامل اپراتور اول آمده است: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مزین است و به انگیزه سپاس و قدردانی از تلاش های ارزشمند و گام های مثبت و تحسین برانگیز آن مجموعه در راستای توسعه IT در دولت تدبیر و امید، بر اساس رأی هیأت داوران همایش، بدینوسیله از دستاوردها و توفیقات علمی و عملی مجموعه تحت مدیریت جنابعالی تقدیر می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.