مجله سیم کارت

معرفی گلکسی نوت10 در سایت گیک بنچ

0 23

معرفی گلکسی نوت10 در سایت گیک بنچ

قبل از ارائه گوشی های هوشمند ،رندرها و جزئیاتی درباره آن منتشر می شود و با گذشت زمان طرح اولیه بهبود یافته و بهتر می شوند.این امر درباره گوشی های گلکسی نوت10 نیز به همین منوال بود.

سامسونگ قصد دارد سه مدل از گوشی گلکسی نوت 10 خود را رونمائی کند.این سه مدل به شرح زیر می باشند:

گوشی های "گلکسی نوت10"و "گلکسی نوت 10پلاس" و همچنین 5G، سه مدل از گوشی هایی هستند که قرار است توسط کمپانی سامسونگ عرضه شود.

مدل گلکسی نوت10 استاندارد و گلکسی نوت10 پلاس بسیار شبیه به یکدیگر بوده و تفاوت جزئی آنها مربوط به باتری مدل پلاس می باشد که اندازه آن از مدل استاندارد بزرگتر بوده و همچنین بزرگتر بودن ابعاد پلاس نسبت به مدل استاندارد می باشد.از دیگر تفاوتهای بارز این دو مدل گوشی می توان به دوربین ToF در مدل پلاس اشاره نمود.

بهتر است بدانید که قیمت در نظر گرفته شده برای گوشی های مدل گلکسی نوت10، شامل 999 یورو معادل 1126دلار و برای گوشی های گلکسی نوت10پلاس ،با قیمت 1149یورو،معادل 1249دلار در نظر گرفته شده است.

نکته جالبتر اینست که در مدل پلاس ،آثاری از جک هدفون مشاهده نمی شود و به احتمال خیلی زیاد این مدل فاقد این قابلیت خواهد بود.

در همین راستاحدود یک ماه پیش سایت گیک‌بنچ جزئیاتی از گلکسی نوت10 منتشر کرد.این سایت نشان می داد که این گوشی دارای شماره مدل SM-N976B بوده و دارای حافظه رم 8 گیگابایت می باشد.همچنین مشخص می کرد که این گوشی دارای تراشه اگزینوس 9825 می باشد.

حال که قرار شده است این گوشی در تاریخ 17 مرداد بصورت رسمی رونمائی شود، سایت گیک بنچ در وب سایت خود از بهبود رتبه مدل قبلی به شماره مدل SM-970F خبر داد.در واقع این تغییر رتبه نشانه مثبت و برتری مدل جدید گوشی گلکسی نوت10 می باشد.

مشخصات این گوشی در تصویر زیر قابل مشاهده می باشد.

معرفی گلکسی نوت10 در سایت گیک بنچ

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.