مجله سیم کارت

معرفی گلکسی XCover Pro با گواهی IP69

0 303

معرفی گلکسی XCover Pro با گواهی IP69

در جدیدترین اخبار از محصولات شرکت سامسونگ میتوان به یک گوشی بسیار محکم و مقاوم اشاره کرد . که سامسونگ گلکسی XCover Pro نام دارد.دلیل اینکه این گوشی خاص به دور از هیاهو و در سکوت خبری مخض و در کنار دو گوشی میان‌رده گلکسی A71 و A51 معرفی شد هنوز مشخص نیست.

این گوشی سامسونگ گلکسی نه تنها ضد آب است . بلکه در برابر افتادن از ارتفاع 1.5 متر و کمتر،بسیار مقاوم است و به راحتی صدمه نمیبیند. این گوشی در حقیقت دارای گواهی IP69 است که گوشی‌های کمی تا به حال توانسته‌اند این گواهی را دریافت کنند. گواهی نظامی MIL-STD-810G نیز توسط گلکسی XCover Pro دریافت که این بدان معناست که این محصول 29 آزمون سخت را بدون انکه اسیبی ببیند با موفقیت پشت سر بگذارد.

معرفی گلکسی XCover Pro

دو کلید روی بدنه این گوشی قرار گرفته‌اند که قابلیت برنامه ریزی دارند و  می‌توان از آن‌ها برای کارهای مختلفی مثل روشن کردن فلش LED استفاده کرد. همچنین نمایشگر این گوشی می‌تواند حتی با دستکش هم کار کند و اگر سطح رویی آن خیس باشد نیز همچنان قابل استفاده است و کارایی خود را از دست نمیدهد.
سامسونگ این گوشی را صرفا برای افرادی طراحی کرده است که از موبایل استفاده زیادی دارند . یا از موبایل‌ پوزها (mPOS) استفاده می‌کنند. این گوشی می‌تواند تمام کارهای یک موبایل پوز از اسکن بارکد‌ها دریافت تا مدیریت پرداخت و موارد این چنینی را انجام دهد . همزمان امنیت تمام اطلاعات روی گوشی هم توسط ویژگی KNOX تامین خواهد شد.
دو کلید طراحی در این گوشی قابلیت برنامه‌ریزی دارند که در قسمت بالا و لبه سمت چپ سامسونگ گلکسی XCover Pro است.

مشخصات فنی

گوشی گلکسی XCover Pro از پردازنده Exynos 9611 نیرو می‌گیرد . در کنار آن، دارای چهار گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. همچنین با استفاده از کارت حافظه microSD می‌توان تا 512 گیگابایت دیگر به حافظه داخلی این گوشی اضافه کرد. این محصول با سیستم عامل اندروید روانه بازار خواهد شد. و هنوز مشخص نیست که چه نسخه ای از اندروید را پشتیبانی میکند.
نمایشگر گلکسی XCover Pro اندازه 6.3 اینچی دارد و از نوع LCD است. رزولوشن آن هم معادل FHD+ است . یک حفره در بالا سمت چپ آن است که جایگاه دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی این محصول است. در بخش پشتی نیز شاهد دو دوربین هستیم که دوربین اول سنسوری 25 مگاپیکسلی دارد . دوربین دوم که از نوع اولترا واید است، عکس‌های فوق عریض را با رزولوشن 8 مگاپیکسل ثبت می‌کند.

لازم به ذکر است در این گوشی امکان قرارگیری سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگرهای LCD وجود ندارد . و طراحان شرکت سامسونگ ترجیح دادند که سنسور اثر انگشت را با دکمه پاور ترکیب کنند . در لبه سمت راست گلکسی XCover Pro قرار دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.