مجله سیم کارت

معرفی گوشی ریلمی C3 با قابلیت های جدید

0 33

کمپانی بزرگ ریلمی گوشی های جدید خود را با عنوان ریلمی C3 با باتری 5000 میلی آمپری معرفی نمود. این گوشی با قیمت تقریبی 100 دلار معرفی می شود.

 معرفی گوشی ریلمی C3 با  قابلیت های جدید

شرکت تازه تاسیس ریلمی در روز گذشته از یک گوشی بسیار ارزان‌قیمت و در عین حال زیبا به اسم ریلمی C3 رونمایی کرد. با توجه به طراحی و تولید نسل جدید این گوشی تغیراتی هم نسبت به گوشی گذشته در ان انجام شده که مهم‌ترین ان بهره‌گیری از تراشه هلیو G70 مدیاتک است که به‌لطف این فناوری ساخت 12 نانومتری و 2 هسته Cortex-A75 و 6 هسته Cortex-A55 تراشه بسیار قدرتمندی برای گوشی‌های ارزان‌قیمت به حساب می‌آید.
دیگر تغییر در این گوشی، پردازنده گرافیکی این تراشه Mali-G52 است که می‌تواند توان پردازشی مورد نیاز برای بیشتر بازی‌ها را به خوبی تامین کند. با تمام این تفاسیر این گوشی با استقبال فراوانی از سوی کاربرانی  که می‌خواهند برای خرید گوشی کمتر هزینه کنند قرار میگیرد ولی از طرفی خواستار بهره‌گیری از ویژگی‌های جذاب و کارایی بالا هم هستند.
دیگر تغییر این گوشی که به ویژگی مهم ریلمی C3 تبدیل شده تعبیه باتری غول‌پیکر 5000 میلی‌آمپر ساعتی است که 1000 میلی‌آمپر ظرفیت بیشتری نسبت به نسل قبلی دارد. لازم به ذکر است که قسمت پشتی این گوشی شاهد دو دوربین 12 و 2 مگاپیکسلی هستیم و یک دوربین 5 مگاپیکسلی هم به‌عنوان دوربین سلفی در ان طراحی شده. ولی نمیتوان نمایشگر6.5 اینچی LCD مبتنی بر رزولوشن HD پلاس را از قلم انداخت.
کاربران با خرید این گوشی، می‌توانند از امکاناتی مانند پشتیبانی از دو سیم‌کارت، درگاه کارت حافظه، پورت microUSB و رابط کاربری Realme UI مبتنی بر اندروید 10 بهره ببرند. در ضمن این گوشی مانند سری ردمی A شیائومی فاقد حسگر اثر انگشت است.
اما قسمت جذاب این مقاله قیمت این گوشی است که از 6999 روپیه (98 دلار) آغاز می‌شود. با خرید این مدل، 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی نصیب کاربران می‌شود. همچنین کاربران برای خرید مجهز به 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی باید 7999 روپیه (112 دلار) بپردازند.شایان ذکر است که این گوشی از تاریخ 14 فوریه روانه‌ی بازار هند می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.