مجله سیم کارت

معرفی گوشی هوشمند جدید ال جی

0 40

معرفی گوشی هوشمند جدید ال جی

کمپانی "ال جی" چند وقت پیش از گوشی جدید خود رونمائی کرد .این گوشی مجهز به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی بوده و به نمایشگر دوگانه مجهز شده بود که با عنوان ال جی G8X ThinQ معرفی خواهند شد.نکته ای  که این میان وجود دارد اینست که این کمپانی اعلام کرده است که قصد دارد این گوشی هوشمند را با نام V50S ThinQ  و با پشتیبانی از نسخه 5G در بازار محلی کره‌‌جنوبی به بازار عرضه کند.

لازم به ذکر است که گوشی هوشمند ال جی V50S ThinQ  با نمایشگر  LG Dual Screen و با قیمت  1،199 دلار فروخته می‌شود. این دستگاه جدید نخستین گوشی هوشمند با نمایشگر دوگانه‌ی ال‌جی است که در بازار ایالات متحده و کانادا نیز عرضه خواهد شد.

شایان ذکر است که  در پنل پشتی دستگاه نیز، نمایشگر 2.1 اینچی مونوکروم OLED به وضوح دیده می‌شود که کاربران می‌توانند با کمک آن، اعلان‌ها را دریافت و از ساعت اطلاع پیدا کنند. همچنین ال‌جی V50S ThinQ مجهز به دوربین دوگانه می باشد که شامل دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین ثانویه‌ی فوق‌عریض 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی می باشد.

معرفی گوشی هوشمند جدید ال جی

در واقع دستگاه جدید ال جی V50S ThinQ با تراشه ی اسنپدراگون 855 و همچنین حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد.باتری استفاده شده در این گوشی 4000 میلی آمپرساعت بوده و به فناوری شارژ سریع 21 واتی عرضه خواهد شد. نمایشگر این گوشی 6.4 اینچی و از نوع OLED می باشد.شایان ذکر است که این نمایشگر ثانویه ای  دقیقا مشابه نمایشگر اول می باشد.

در نهایت لازم به ذکر است که  با توجه به اطلاعات منتشر شده گوشی هوشمند جدید ال‌جی به با رنگ مشکی (Aurora Black) در بازار کره‌‌جنوبی عرضه می شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.