مجله سیم کارت

معیارهای خاص برای انتخاب سیم کارت و تلاش اپراتورها برای بهبود عملکرد

0 34

معیارهای خاص برای انتخاب سیم کارت

همانگونه که می دانید تمامی کاربران سیم کارت های تلفن همراه معیارهای خاصی برای انتخاب سیم کارت مورد نظر خود دارند. هم اکنون سیم کارت همراه اول ، سیم کارت ایرانسل و همچنین رایتل در صدر جدول انتخابی کاربران قرار دارد.دیگر اپراتورها مانند سامانتل و شاتل موبایل نیز در تلاش برای رسیدن به سه اپراتور برتر می باشند.

چند نمونه از معیارهای انتخاب سیم کارت از سمت مشترکین می تواند پوشش  و آنتن دهی گسترده ، در دسترس بودن ،ارائه خدمات متنوع ، رند بودن شماره ها ،سرعت بالای اینترنت و قیمت مناسب  سیم کارت ها از سمت اپراتورها باشد.در واقع کاربران ترجیح می دهند از سیم کارت هایی استفاده کنند که نیازهای آنها را برآورده کرده و دچار مشکلات مختلف نباشد.کاربران سیم کارت "همراه اول" و همچنین "سیم کارت ایرانسل" می توانند با خیال راحت اقدام به خرید سیم کارت خود نمایند.زیرا می توانند با اطمینان کامل از معیارهای ذکر شده اقدام به خرید سیم کارت موردنظر خود نمایند.نکته ای که ذکر آن حائز اهمیت می باشد اینست که اپراتورهای تلفن همراه نیز همواره به دنبال ارائه خدمات و افزایش تعداد مشترکان خود هستند و برای ارائه سرویس های جدید و بهتر رقابت می کنند از اینرو با توجه به بازار سخت رقابتی ، یکی از اقداماتی که اپراتورها تلاش کردند تا نظر مخاطبان را به سمت خود جلب نمایند ارائه شماره های رند مخصوصا  خط 0912 از سمت اپراتورهای مختلف  و همچنین افزایش تعداد زیاد کاربران برای خرید سیم کارت اعتباری همراه اول می باشد.

 از اینرو طبق آمار به دست آمده از بین تعداد شماره های واگذار شده ، آمار بیشترین تعداد سیم کارت دائمی ، مربوط به سیم کارت همراه اول است. ایرانسل  نیز نسبت به سایر اپراتورها موفق شده است بیشترین تعداد سیم کارت اعتباری را واگذار نماید. سیم کارت های رایتل نیز به نسبت جدید بودن اپراتور نسبت به بقیه کمترین تعداد سیم کارت راه اندازی شده و فعال را در شبکه دارند که البته روز به روز به تعداد کاربران این اپراتور افزوده می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.