مجله سیم کارت

مقایسه تعرفه‌های قدیم و جدید همراه اول

0 477

نرخ مکالمات سیم‌کارت‌ های دائمی تلفن همراه برای همه اپراتورها 599 ریال تعیین شود .
صدوقی با بیان اینکه دو اپراتور تلفن همراه دیگر به دلیل جدید بودن شبکه از نرخ یکسان برخوردارند ، گفت : با این مصوبه از این پس نرخ مکالمه در شبکه همراه اول نیز یکسان می‌ شود . مدیر عامل همراه اول جزئیات اعمال تعرفه ‌های جدید همراه اول را از ساعت 24 شب گذشته اعلام کرد .

خبرگزاری فارس: جزئیات تغییر تعرفه همراه اول از امشب/ مقایسه تعرفه‌های قدیم و جدید

 

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس ، وحید صدوقی با بیان جزئیات تغییر تعرفه‌ های همراه اول از ساعت 24 شب گذشته ، گفت : در جلسه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ، پیش از عید مصوبه‌ ای برای همسان‌ سازی و هم‌ کدی به تصویب رسید . مدیر عامل همراه اول افزود : در این مصوبه تعیین شد که نرخ مکالمات سیم‌کارت‌ های دائمی تلفن همراه برای همه اپراتور ها 599 ریال تعیین شود .

وی ادامه داد : همچنین نرخ مکالمه سیم کارت اعتباری می ‌تواند 50 درصد بیشتر معادل 899 ریال تعیین شود و تعرفه پیامک ، اینترنت همراه و تماس بین اپراتوری بدون تغییر ثابت مانده است .

صدوقی با بیان اینکه دو اپراتور تلفن همراه دیگر به دلیل جدید بودن شبکه از نرخ یکسان برخوردارند ، گفت : با این مصوبه از این پس نرخ مکالمه در شبکه همراه اول نیز یکسان می‌ شود .

مدیر عامل همراه اول افزود : بر اساس این مصوبه در هیأت مدیره همراه اول مصوب شد که در فاز نخست اجرای همسان‌ سازی ، یکسان‌ سازی را اجرا کنیم .

* تعرفه جدید سیم‌کارت اعتباری

وی با بیان جزئیات تعرفه‌های جدید پس از یکسان ‌سازی در شبکه همراه اول ، گفت :‌ پیش از این در سیم‌کارت‌ های اعتباری تعرفه هر دقیقه مکالمه شهری 670 ریال ، تعرفه هر دقیقه مکالمه بین شهری 1130 ریال و دو پالس جابجایی معادل 144 ریال بود .

وی ادامه داد :‌ اکنون و از ساعت 24 امشب دو پالس جابجایی حذف خواهد شد که به این ترتیب صد در صد هزینه جابجایی از مشترکان حذف می‌ شود .

وی ادامه داد :‌ همچنین هزینه بین شهری از 1130 ریال به 670 ریال کاهش پیدا می‌ کند که به این ترتیب قیمت مکالمه بین شهری سیم کارت اعتباری 41 درصد کاهش می‌ یابد .

صدوقی تصریح کرد : در گذشته نرخ مؤثر مکالمه سیم کارت اعتباری در شبکه 731 ریال بود که اکنون به طور میانگین 9 درصد کاهش یافته است .

* تعرفه جدید سیم کارت دائمی

صدوقی همچنین با اعلام جزئیات تغییر تعرفه سیم کارت‌ های دائمی گفت :‌ در گذشته تعرفه یک دقیقه مکالمه شهری سیم کارت دائمی 447 ریال، تعرفه یک دقیقه مکالمه بین شهری سیم کارت دائمی 760 ریال و دو پالس هزینه جابجایی معادل 90 ریال بود .

مدیر عامل همراه اول افزود : هم اکنون تعرفه جدید هر دقیقه مکالمه با سیم کارت‌ های دائمی شهری و بین شهری 570 ریال تعیین شده است که تعرفه بین شهری کاهش و تعرفه شهری 6 درصد رشد یافته است .

وی یادآور شد : در گذشته نرخ مؤثر هر دقیقه مکالمه سیم کارت دائمی 537 ریال بوده است .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.