مجله سیم کارت

مچ بندی با قابلیتهای گوشی هوشمند

0 40

مچ بندی با قابلیتهای گوشی هوشمند

امروزه استفاده از تلفن همراه به امری ضروری و غیرقابل جایگزین تبدیل شده که بدون آن افراد در زندگی روزمرگی خود دچار مشکلات عدیده ای می شوند.همین امر موجب شده است تا گوشی ها روز به روز پیشرفته تر و ایمنتر شده و با قابلیت و فناوری بالایی عرضه شوند.تا جایی که تمامی کمپانی ها در تلاش هستند تا در این امر بر رقبای خود پیشی گرفته و سعی دارند تا گوشی های نوین تر با امکانات فراوانی ارائه نمایند.

حال شواهد حاکی از اینست که به احتمال زیاد در نسل آینده دستگاههای جدیدی جایگزین گوشی های هوشمند می شوند.بهترین گزینه برای اجرایی شدن این پروژه ، دستگاههای پوشیدنی هستند.

جدیدا طی یک خبری مطلع شدیم که یک مخترع ایتالیایی، اخیرا موفق شده است مچ بندی با قابلیتهای فراوان برای استفاده عموم به ثبت برساند.این مچ بند می تواند با اتصال به گوشی هوشمند کاربر،صدا را از دستگاه به ارتعاش تبدیل کرده و به انگشت دست منتقل نماید.

بدین منظورکاربران براحتی می توانند با قراردادن یک انگشت دست درگوش خود،از طریق گوشی با مخاطب خود صحبت کنند.در این مدل بدلیل ارتعاشی بودن ،افراد نزدیک شما قادر به استراق سمع نخواهند بود.و می توانید این اطمینان را داشته باشید که با خیال راحت مکالمات خود را انجام دهید.این مچ بند فاقد دکمه و صفحه بوده وقادر خواهد بود ویژگیهای خود را با شنیدن صدای کاربربخوبی تنظیم نماید.

مچ بندی با قابلیتهای گوشی هوشمند

قیمت پیشنهادی برای این مچ بند 250دلار می باشد.همچنین جالب است بدانید این مچ بند قادر به تشخیص ضربان قلب و بعضی از سیستمهای حیاتی دیگر نیز می باشد.و نکته ای که در این میان ذکر آن بسیار حائز اهمیت می باشد اینست که برای فعال‌سازی این مچ‌بند هوشمند نیاز به اثر انگشت داریم.و هدایت تماس از طریق استخوان ها انجام خواهد گرفت.

این محصول به احتمال خیلی زیاد در سال 2020 عرضه خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.