مجله سیم کارت

مکالمه بین الملل همراه اول

0 6,515

اپراتور همراه اول اولین و بزرگ ترین اپراتور در ایران است و به عنوان اولین اپراتور در ایران شروع به فعالیت کرده است . همراه اول در ایران برای مشترکین خود که سیم کارت همراه اول دارند خدمات ویژه ای را ارائه داده است و با ارائه اپلیکیشن همراه من به مشترکین سیم کارت های خود دسترسی آن ها را به خدمات این اپراتور آسان تر کرده است . مکالمه بین الملل همراه اول برای مشترکینی است که تمایل به برقراری ارتباط با خارج از کشور را دارند .

مکالمه بین الملل همراه اول

اپراتور همراه اول برای مشترکین خود که تمایل به برقراری ارتباط با خارج از کشور را  دارند این امکان را فراهم کرده است . البته تمامی اپراتور های فعال در کشور برای مشترکین “سیم کارت” های خود این خدمات را ارائه کرده است . مشترکین به آسانی و در کوتاه ترین زمان بتوانند با دوستان و آشنایان خود در خارج از کشور ارتباط برقرار کنند . همراه اول به مشترکینی که تمایل به برقراری مکالمه بین الملل دارند اعلام کرده است : برای برقراری مکالمه بین الملل مشترک باید اول کد دو صفر “00” و بعد کد کشور مقصد و سپس شماره مخاطب را شماره گیری نماید . که این شماره می تواند ثابت و یا موبایل باشد . در واقع هر تماسی که از ایران به کشور های دیگر باشد ، چه مقصد ثابت باشد و یا همراه باشد مکالمه بین الملل می شود .

تعرفه مکالمه

مشترکین سیم کارت های همراه اول باید توجه داشته باشند که تعرفه برای برقراری تماس و یا ارسال پیامک برای کشور های مختلف متفاوت است . برای اطلاع از تعرفه کشور مقصد می توانند با ورود به سایت همراه اول از تعرفه خدمات مطلع شوند . برای مثال مشترک سیم کارت همراه اول که می خواهد با دوست خود در آلمان ارتباط برقرار کند . تعرفه یک دقیقه مکالمه بر مبنای ریال با اپراتور تلفن ثابت 5000 و با اپراتور تلفن همراه 96000 می باشد . به هزینه مکالمات بین الملل ، هزینه یک دقیقه مکالمه شهری ، مطابق جدول تعرفه مکالمات شهری افزوده می شود . که برای “سیم کارت همراه اول دائمی” و سیم کارت همراه اول اعتباری متفاوت است .

تعرفه یک دقیقه مالمه شهری بر مبنای ریال برای سیم کارت همراه اول دائمی 899 و برای “سیم کارت همراه اول اعتباری” 899 می باشد و نرخ پیامک بین الملل برای مشترکین سیم کارت های همراه اول 13000 هزار ریال می باشد .
مشترکین می توانند با مراجعه به سایت سیم کارت برای خرید سیم کارت همراه اول اقدام کنند و از خدمات ویژه این اپراتور بزرگ بهره مند شوند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.