مجله سیم کارت

مک بوک پرو

0 184

اپل از کمپانی های بزرگ تولید کننده محصولان الکترونیکی هوشمند در جهان است ، “اپل” با ارائه مک بوک پرو یک اقدام فوق العاده در دنیای کامپیوتر و لپ تاپ انجام داد .لپ تاپ پرو یک لپ تاپ فوق العاده سریع با شارژ دهی باتری بالا می باشد . عجیب است که رقبا هنوز نتوانسته‌ اند به این تکنولوژی در لولای لپ تاپ دست پیدا کنند تا به فخر فروشی اپل و طرفدارانش در این زمینه پایان دهند . وقتی در مک‌ بوک پرو را باز کنید با تاچ‌ پد پهناور ، کیبورد جادویی و تاچ‌ بار روبرو می‌ شوید .

مک بوک پرو

مک بوک پرو نمایش گر 13.3 اینچی رتینا دارد با رزولوشن 2560*1600 است . دارای 8 گیگا بایت حافظه رم و 256 گیگا بایت حافظه داخلی دارد . وزن آن تقریبا 1.4 کیلو گرم است ، باتری مک بوک پرو 58.2 وات ساعت و شارژر آن 61 وات ساعت است . قیمت پایه این مک بوک 1300 دلار است . مک ‌بوک پرو M1شاید روی کاغذ چندان قدرتمند به نظر نرسد ، ولی فریب این مشخصات را نخورید . این لپ ‌تاپ همانند دیگر محصولات اپل فراتر از انتظار شما کار خواهد کرد . مک بوک پرو از نظر ظاهری تفاوتی با مک بوک های قبلی ندارد . شاهد تغییری در ظاهر آن نیستیم و مک‌ بوک پرو همیشه یکی از زیبا ترین و خوش‌ ساخت‌ ترین لپ‌ تاپ‌ های بازار بوده است .

در مک ‌بوک پرو M1 مثل همیشه با یک انگشت باز می ‌شود ، به شرط آن‌ که لپ ‌تاپ روی سطح نلغزد .

باید قبول کنیم که اپل بهترین تاچ‌ پد دنیای کامپیوتر را در لپ ‌تاپ‌ هایش تعبیه می ‌کند . این تاچ‌ پد به‌ قدری دقیق است که پس از مدت کوتاهی ، ترجیح می‌ دهید تجربه‌ های قبلی خود از این تکنولوژی را به دست فراموشی بسپارید . تاچ‌ پد مک ‌بوک پرو M1 از فورس ‌تاچ پشتیبانی می‌ کند و حتی می ‌توانید از آن به ‌عنوان صفحه ترسیم حساس به فشار استفاده کنید . ژست‌ های چند انگشتی مک ‌اواس هم حس حرفه ‌ای بودن به شما می ‌دهد . این توضیحات تنها گوشه ای از ویژگی های منحصر به فرد مک بوک پرو است که به آن پرداختیم .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.