مجله سیم کارت

مینا مهرنوش مدیرعامل رایتل شد

0 41

مینا مهرنوش مدیرعامل رایتل شد

امروز نیز خبر جدیدی از رایتل همه را شگفت زده کرد.اما اینبار سبک خبر اندکی متفاوت تر از خبرهای دیگر می باشد.طبق اخبار رسیده از سایت "رایتل" مطلع شدیم که خانم مینا مهرنوش بعنوان مدیرعامل اپراتور رایتل معرفی و بصورت کاملا رسمی مشغول به کار شد.مینا مهرنوش روز دوم شهریور ماه برای این سمت انتخاب شده بود که نهایتا امروز به تاریه 24/06/98 فعالیت خود را آغاز نمود.

لازم به ذکر است که ایشان از 6 ماه پیش به عنوان عضو هیات مدیره رایتل منصوب شده بود که در نهایت امروز در جلسه‌ای که در شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی برگزار شده بود به صورت رسمی به عنوان مدیرعامل رایتل معرفی و مشغول به کار شد.خانم مهرنوش دارای مدرک دکتری اقتصاد بین الملل در حوزه تجاری سازی و بین الملل سازی استارتاپ ها بوده و  تجربه و دانش لازم در این زمینه را دارا می باشد.

شایان ذکر است که ایشان  برای اولین بار موفق شدند  رشته تجارت الکترونیکی  را در ایران  و در دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران در سال1385 راه اندازی  نمایند . سابقه 6 جلد تالیف و انتشار کتاب و مقالات علمی و طرحهای تحقیقاتی در نوآوری در مدلهای کسب و کار از طریق فناوری های نوین از جمله ICT را در برنامه فعالیتهای خود دارد.

بنابراین با وجود سایقه درخشان و درخور تحسین این بانوی ایرانی توقع ها بالاتر می رود و انتظار داریم این اپراتور قویتر از گذشته عمل کرده و مشکلات احتمالی را از سر راه بردارد ،تا بتواند بهتر از گذشته درخشانتر و فعالتر باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.