مجله سیم کارت

نام اندروید Q، اندروید 10 خواهد بود

0 29

نام اندروید Q، اندروید 10 خواهد بود

تاکنون اخبار و مقالات مختلفی درباره اندروید Q منتشر کردیم  و نظرات جالبی درباره نام احتمالی این سیستم عامل در سایت های مختلف درباره منتشر شده بود که چه بسا بسیاری از این اخبار منطقی و درست بنظر می رسید.در حقیقت طبق اخبار و گزارشهای مختلف درباره "اندروید Q" و همچنین شبهات زیاد درباره نام این سیستم عامل، بالاحره بعد از گذشت چندین ماه پیاپی، گوگل نام رسمی و دقیق اندروید Q را مشخص کرد.

گوگل در طی اخباری اعلام کرد که نام اندروید Q، "اندروید 10"خواهد بود.در واقع می توان هدف از اینکار "گوگل" را تغییر نامگذاری نسخه های مختلف اندروید دانست.

گوگل بر این عقیده می باشد که علت این نامگذاری صرفا بدلیل ساده تر و کوتاهتر بودن آن اتخاذ شده است.و این کمپانی بزرگ قصد دارد دیگر از نامگذاری خوراکیها بر روی محصولات خود پایان داده و نامهای حرفه ای را برای این منظور بکار ببرد.

حالا برای مفهوم تر شدن مسئله نگاهی به نامگذاری گوگل خواهیم پرداخت.

کمپانی بزرگ گوگل برای اولین بار و در سال 2009 از نام یک کاپ کیک بر روی اندروید 1.6 خود استفاده نمود.و در نهایت با نامگذاری اندروید پای بر روی آخرین اندروید خود به نامگذاری براساس اسم خوراکیها پایان داد.

نام اندروید Q، اندروید 10 خواهد بود

در ادامه لازم به ذکر است که گوگل تغییراتی را بر روی لوگوی این سیستم عامل خود اعمال نموده است بگونه ای که هم اکنون تنها سر ربات در لوگوی طراحی شده وجود دارد که با رنگ سبز تعبیه شده است.و جالب است بدانید که رنگ فونت اندروید نیز تغییر یافته و با رنگ سیاه و فونت متفاوت قابل مشاهده می باشد.

در حقیقت می توان گفت گوگل پیرو راه کمپانی های دیگر مانند محصولاتی کروم، "iOS"و ویندوز تصمیم گرفته است که نسخه‌های جدید خود را با دقت بیشتر و هوشیارانه تری و صرفا با اعداد نام‌گذاری نماید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.