مجله سیم کارت

نحوه بروزرسانی گوشی های هوشمند نوکیا

0 18

طبق گفته های نوکیا،این کمپانی قرار بود تا سال 2020 گوشی های هوشمند مدل 2017 خود را آپدیت کند.حال این مقاله در پی اخبار منتشر شده درباره این موضوع می باشد.

آپدیت شدن و بروزرسانی گوشی های هوشمند از سمت کمپانی های مختلف می تواند برای کاربران بسیار مهم و حیاتی باشد.تا جایی که بیشتر کمپانی های در تلاش هستند تا این امر محقق پیدا کرده و در فاصله های زمانی کوتاه و مناسب بر روی گوشی های اعمال شود."نوکیا" در سال 2017 ازنخستین گوشی های هوشمند اندروید خود رونمایی کرد و در کنگره جهانی موبایل اعلام کرد که تا سال 2020 اپدیت های مربوط به این گوشی ها را انجام می دهد حال بعد از گذشت دو سال نوکیا اطلاعات مربوط به اپدیت گوشی های نوکیا 3، 5، 6 و 8 تا سال 2020 را اعلام کرده است.این گوشی ها در باره های زمانی متفاوت آپدیت می شوند که نوکیا طی اطلاعیه ای زمان آپدیت ها آنها را مشخص کرده است.

مشکلی که این میان مطرح می شود اینست که همه نسخه های نوکیا  در بسیاری از کشورها مانند نوکیا 6  در کشورهایی مانند هند و ایالات متحده آپدیت نخواهند شد.

حال در این میان گوگل اعلام کرده است که گوشی های مبتنی برAndroid one خود را بصورت دو ساله بروزرسانی می کند.در واقع "گوگل" برای گوشی های پیکسل خود زمان آپدیت ساله در نظر گرفته است.

آخرین بروزرسانی نوکیا به شرح زیر خواهد بود:

پایان به‌روزرسانی نوکیا 3: سپتامبر 2020

پایان به‌روزرسانی نوکیا 5: اکتبر 2020

پایان به‌روزرسانی  نوکیا6: اکتبر 2020

پایان به‌روزرسانی نوکیا8:  اکتبر 2020

درواقع با توجه به درنظر گرفتن زمان آپدیت دو ساله گوشی های نوکیا و همچنین زمان یکساله تمدید برای گوشی های خود از بسیاری کمپانی های مطرح بهتر عمل کرده و در این امر پیشروتر می باشد.زیرا این کمپانی در بازه های زمانی کوتاهتر تصمیم گرفته است از گوشی های خود پشتیبانی نماید.بنابراین می توان آینده خوبی برای گوشی های هوشمند نوکیا پیش بینی کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.