مجله سیم کارت

نحوه خرید سیم کارت خارج از ایران

1 514

سیم کارت ها از نیاز های روزمره بشر می باشد و افراد در هر زمان و مکان به سیم کارت نیاز دارند . یکی از دغدغه های اصلی افراد در هنگام سفر و یا مهاجرت داشتن سیم کارت است . ما در این مقاله سعی داریم به نحوه خرید سیم کارت خارج از ایران بپردازیم . در واقع افراد هنگام سفر و یا مهاجرت نیاز به سیم کارت دارند که “خرید سیم کارت” محلی یکی از بهترین راه ها می باشد . زیرا با خرید سیم کارت محلی از هزینه های بالا رومینگ در امان می مانید . در بعضی از کشور ها برای خرید سیم کارت ارائه پاسپورت الزامی است .

خرید سیم کارت خارج از ایران

افراد می توانند هنگام خروج از ایران زمان خرید بلیط از آژانسی که بلیط خریدند درخواست خرید سیم کارت نیز بدهند . هم چنین افراد می توانند در فرودگاه نیز سیم کارت خود را خریداری کنند . افراد که به کشور چین سفر می کنند می توانند از داخل فرودگاه سیم کارت خود را خرید کنند .

خرید سیم کارت در چین

در چین سه نوع سیم کارت وجود دارد قدیمی‌ ترین آن‌ ها china mobile است . دومین اپراتوری که مشتریان خاص خود را دارد و تعرفه‌ های آن کم تر است china unicome است . سومین اپراتور که برای مسافران مناسب است china telecom نام دارد . با سیم‌ کارت‌ های چینی به خاطر اینکه از نسل 3g و 4g هستند . استفاده از اینترنت به‌ صرفه‌ تر است . “سیم‌ کارت”‌ های چینی در اوایل خود اعتبار کافی برای سفر هفت تا 10 روزه را دارند . ولی اگر اعتبار آن تمام شد می‌ توانید از فروشگاه‌ ها شارژ تهیه کنید . اگر فقط اینترنت مصرف می‌ کنید از شارژ دیتا استفاده کنید .

سیم کارت ترکیه

افراد برای سفر به ترکیه می توانند از چند طریق نسبت به خرید سیم کارت ترک اقدام کنند : می توانند از طریق خرید آنلاین ، آژانس های مسافرتی ،فرودگاه و یا نمایندگی ترکیه اقدام به خرید سیم کارت ترکیه کنند . در ترکیه سه اپراتور وجود دارد که ترکسل بین آن ها از همه پر طرفدار تر است زیرا به دلیل اینترنت پر سرعت بین گردشگران طرفدار زیادی دارد ، اپراتور ودافون و ترک تلکام نیز از دیگر اپراتور های ترکیه هستند .

1 نظر
  1. علی می گوید

    سلام
    اگر بخواهم سیم کارت ایران را از خارج از کشور تهیه کنم چه راهی وجود دارد؟ با سپاس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.