مجله سیم کارت

نحوه عملکرد کیبورد نامرئی سامسونگ

0 296

نحوه عملکرد کیبورد نامرئی سامسونگ

اخیرا در فضای مجازی کلیپی منتشر  شده که عملکرد و کارایی کیبورد نامرئی سامسونگ را نشان می‌ دهد . فناوری جدید این نوع کیبورد Selfie Type نام دارد . شرکت سامسونگ در هفته گذشته خبر معرفی و رونمایی این کیبورد را در نمایشگاه CES 2020 اعلام کرد . در همین راستا این ویدیو چگونگی عملکرد کیبورد نامرئی سامسونگ را در زمان استفاده از گوشی، تبلت و حتی گوشی های تاشو سامسونگ را نشان می‌ دهد .

نحوه عملکرد کیبورد نامرئی سامسونگ

سامسونگ” یکی از کمپانی های نام آوازه ی کره ای است که در شاخه های مختلف به موقعیت های چشمگیری دست یابد. کیبورد نامرئی سامسونگ یکی از دست آورد های جدید سامسونگ است . فعالیت های گسترده این کمپانی در ساخت گوشی های هوشمند بسیار حائز اهمیت و مهم می باشد. این کمپانی در تمام عرصه های فعالیت خود توانسته است بسیار موفق ظاهر شود.لازم به یاد اوری است که پروژه طراحی و تولید Selfie Type مربوط به بخش C-Labs شرکت سامسونگ است . که کارمندان مشغول در آن، زیرمجموعه شرکت سامسونگ هستند .

همیشه بر روی توسعه و طراحی های پروژه‌های حیرت انگیر و بلند پروازانه ای که پیشرو ترین علم روز دنیاست کار می‌کنند . نکته قابل توجه این است که این فناوری مدرن تکیه بر الگوریتم هوش مصنوعی دارد . به کاربران این اجازه را می‌دهد که صرفا با بهره‌گیری از دوربین سلفی گجت خود از کیبورد نامرئی سامسونگ استفاده کنند . لذا برای بهره‌گیری از آن نیازی به سخت‌افزار جداگانه‌ای نیست . با این حال تا زمان رونمایی از این پروژه و بدست اوردن اطلاعات دقیق تر نمی توانیم در مورد ان بیشتر اظهار نظر کنیم . ولی به نظر میرسد که شرکت سامسونگ با این طرح و تا زمان عرضه به بازار گوی سبقت را از رقیبان خود در دنیای تکنولوژی روبوده است.

سامسونگ ارائه دهنده گوشی های مدرن

هم چنین می توان این فرضیه را نیز مطرح کرد که کمپانی سامسونگ در اینده نزدیک برای کاربران گوشی‌های مدرن و پر طرف دار خود کیبورد نامرئی سامسونگ را از طریق آپدیت نرم‌افزاری ارائه خواهد کرد. کاربران مشتاق باید صبر کنند تا در روزهای آینده در جریان نمایشگاه CES 2020 شرکت سامسونگ این نرم افزار جذاب را به طور رسمی معرفی و از ان رو نمایی کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.