مجله سیم کارت

فعال سازی بسته های اینترنتی همراه اول

0 210

معاون بازاریابی همراه اول ( MCI ) ، با ارائه توضیحاتی در مورد نحوه فعال سازی بسته های اینترنتی همراه اول این اپراتور گفت : با توجه به این که بخش قابل توجهی از مشترکان اپراتور اول ارتباطی کشور را صاحبان سیم‌ کارت های دائمی تشکیل می‌ دهند . کاربران زیادی در فعال‌ سازی طرح های تخفیفی اینترنت با مشکل روبه رو شدند .

نحوه فعال سازی بسته های اینترنت همراه اول

محمد مهدی عطوفی در گفت‌وگو با ایسنا در این رابطه گفت : در این میان گاهی افراد برای فعال‌ سازی طرح های اینترنتی همراه اول پیامک‌ هایی را به اپراتور ارسال می‌کنند . اپراتور روند ثبت‌نام را مرحله به مرحله انجام و از طریق ارسال پیامک این موضوع را به اطلاع کاربر می رساند . اما در نهایت در پایان این پیامک ارسال می شود . که ثبت نام شما انجام و فعال‌ سازی طرح اینترنتی ظرف مدت یک ساعت از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.

پیامک فعال سازی

وی افزود : اما در موارد متعدد کاربران بدون توجه به پیامک قبلی پس از مدتی احساس می‌کنند طرح آن ها فعال و بر همین اساس به استفاده از اینترنت سیم کارت خود می پردازند . اما اپراتور با این توجیه که وقتی پیامک مربوط به فعال‌سازی طرح تخفیف برای کاربر ارسال نشده و طرح او فعال نیست . هزینه‌ های آزاد را برای او محاسبه می‌کند و در پایان ماه کاربر بابت مصرف اینترنت با رقم هنگفتی در قبض مواجه می‌شود.
معاون بازاریابی همراه اول ، اظهار داشت : ممکن است در آن لحظه USSD از سرویس خارج باشد . یا حتی خود مقصد در دریافت پیامک مشکل داشته باشد این هاهیت شبکه است .

وی افزود : در حال حاضر شاید کمتر از 0.2 تا 0.3 درصد در شبکه ما دچار مشکل شوند . اما خود ما از این آمار راضی نیستیم . به عنوان یک اپراتور خود را موظف می‌دانیم که شرایط را به گونه‌ای فراهم آوریم که بتوان به بهترین شکل پاسخگوی سهام داران و مردم بود . البته با این وجود بازهم تاکید می‌کنم که هیچ شبکه‌ای برای موفقیت صد‌درصدی طراحی نمی‌شود.

معاون بازاریابی شرکت ارتباطات سیار در ادامه در پاسخ به این سوال که با وجود این تفاسیر تکلیف کاربران چه خواهد شد؟ توضیح داد: فردی که اعتراضی نسبت به شرایط خود داشته باشد قطعا مورد او مورد بررسی و رسیدگی قرار خواهد گرفت.

عطوفی همچنین ضمن بیان این نکته که اعتراض افرادی که طرح آن ها فعال نیست نیز بلافاصله بررسی می‌شود . گفت : از زمان دولتی بودن شرکت ارتباطات سیار در آن کمیته‌ای فعال است که باعنوان کمیته ماده 20 مسوولیت رسیدگی به شکایت مشترکان را برعهده دارد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.