مجله سیم کارت

نرم افزار تست سرعت اینترنت همراه اول

0 899

همانطور که می دانید همراه اول یکی از اپراتور های برتر ایرانی است . شکوفایی لحظه به لحظه این اپراتور همه را در بهت فرو بده است . تمام فعالیت های همراه اول در صدد جلب رضایت مندی مشترکین خود می باشد . تمام خدمات و اقداماتی که انجام می دهد بسیار دقیق و با برنامه ریزی انجام می شود . تست سرعت اینترنت همراه اول با استفاده از نرم افزار انجام میشود که در این مقاله به آن می پردازیم .

خط رند همراه اول

خرید خط رند همراه اول یکی از علاقه مندی هایی است که اخیرا در بین مشترکین به طرز عجیبی رواج یافته است.اما مشکلی که وجود دارد اینست که گاها این شماره ها با هزینه های بسیار بالایی معامله می شوند . بنابراین توصیه می کنیم جهت آسودگی خاطر خود برای خرید شماره رند از طریق سایتهای معتبر همچون سایت سیم کارت WWW.SIMCART.COM اقدام نمائید.

تست سرعت اینترنت همراه اول

تست سرعت اینترنت همراه اول

امروز قصد داریم یکی از خدمات همراه اول با عنوان تست سرعت اینترنت را معرفی نمائیم. بهتر است بدانید که این امکان با هدف ایجاد شفافیت بیشتر در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این قابلیت با استفاده از نرم افزار OOKLA Speedtest برای مشترکین فراهم  می شود.

نرم افزار تست سرعت اینترنت

در واقع نرم افزار OOKLA Speedtest ابزار بسیار قدرتمندی است که برای تست سرعت اینترنت  قابل استفاده می باشد و قادر است تا در هر زمان و هر مکانی با استفاده از روش های استاندارد و با اندازه گیری شاخص هایی همچون سرعت دانلود، سرعت آپلود و زمان تاخیر، امکان ارزیابی عملکرد اینترنت را به صورت کاملارایگان  در اختیار کاربران و مشترکین قرار دهد.

لازم به ذکر است که استفاده از این نرم افزار برای تمام کاربران بسیار ساده  و راحت بوده . از اینرو تمامی کاربران می توانند از طریق این نرم افزار تست سرعت اینترنت خود را، در مدت زمان بسیار کوتاهی عملکرد اینترنت خود را اندازه گیری کرده و نتایح را مشاهده نمایند.

در انتها پیشنهاد می کنیم جهت بهره مندی و آگاهی از اخبار روز تکنولوژی و همچنین اخبار اپراتورها با سایت ما در ارتباط باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.