مجله سیم کارت

نسخه‌ی بتای One UI 2.0 برای گوشی های گلکسی اس 10

0 4

نسخه‌ی بتای One UI 2.0 برای گوشی های گلکسی اس 10

سامسونگ کمپانی بزرگ کره ای یکی از بزرگترین و پویاترین کمپانی های گوشی سازی  می باشد که توانسته است جایگاه ویژه ای را در صنعت گوشی سازی برای خود رقم بزند. این کمپانی چند وقت پیش از پرچمداران خود رونمائی کرد و تکاپویی عمیق در بازار گوشی های هوشمند ایجاد نمود. "سامسونگ" رابط کاربری خود را بر پایه ی اندروید 10 ارائه نمود. از اینرو نسخه‌ی بتای رابط کاربری One UI 2.0  برای گوشی های خانواده گلکسی اس 10 ،  منتشر شده است. این نسخه شامل بتا گوشی های گلکسی S10e ، گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس می باشد که در حال حاضر در کره جنوبی  در دسترس می باشد.

لازم به ذکر است که  هم اکنون بیش از یک هزار گوشی  از کمپانی سامسونگ ،یه این رابط کاربری دسترسی دارند که بواسطه آن اجازه دسترسی افراد بیشتری به این رابط فراهم خواهد شد.

نسخه‌ی بتای One UI 2.0 برای گوشی های گلکسی اس 10

کمپانی سامسونگ نسخه ی آزمایشی این رابط را برای دسترسی  در ایالات متحده و آلمان فراهم خواهد نمود.البته ناگفته نماند که این خبر در هاله ای از ابهام قرار گرفته است و در حال حاضر خبری از آن بصورت قطعی در دسترس نخواهد بود.

در نهایت لازم به ذکر است که اولین به‌روزرسانی بتا در حال حاضر مختص افرادی است که در برنامه‌ی Samsung Members app ثبت‌نام کرده‌اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.