مجله سیم کارت

نسخه جدید مای شاتل

0 103

اپراتور شاتل به عنوان اولین و برترین اپراتور نسل جدید خدمات تلفن همراه کشور وارد بازار شده است و با در دسترس گذاشتن خدمات به روز گام های مثبتی را برداشته است . یکی از خدمات این اپراتور طراحی اپلیکیشن "مای شاتل" است .

این نرم افزار برای کاربرانی که از خدمات شاتل موبایل استفاده می کنند طراحی شده است و این اپلیکیشن دسترسی کاربران را برای ارائه خدمات آسان تر کرده است . برای ورود به این اپلیکیشن مای شاتل کافی است فقط نام کاربری و رمز عبور پورتال مشتریان شرکت شاتل را داشته باشید تا با ورود به این اپلیکیشن از خدمات آن بهره مند شوید .

ساخت حساب کاربری

برای دسترسی به این اپلیکیشن باید حساب کاربری فعال داشته باشید . در صورتی که حساب کاربری ندارید ، برای دسترسی به حساب شاتل موبایلی خود باید روی گزینه " هنوز عضو نیستید ؟ " کلیک کنید و در گام بعدی کد ملی خود و پست الکترونیک خود را وارد بفرمایید .و بعد از ورود به حساب کاربری برای تمام مشترکین نام کاربری همان کد ملی مشترک است و رمز عبور تمام مشترکین هنگام ایجاد حساب کاربری به ایمیل ارائه شده ارسال می شود .  

طبق اعلامیه روابط عمومی شاتل نسخه جدید اپلیکیشن "شاتل موبایل" ، با محیط کاربری آسان و ایجاد و دسترسی امکانات بیشتر برای سهولت در مدیریت سیم کارت ، در اختیار مشترکین سیم کارت های شاتل موبایل قرار گرفته است .

با این اپلیکیشن می توانید به راحتی کلیه خدمات غیر ضرورری خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری و به صورت آنلاین انجام دهید . میزان مصرف اینترنت ، هزینه های تماس ، هزینه های ارسال پیامک ، و به ظور کلی حساب شاتل موبایل خود را مدیریت کنید . بسته اینترنت و مکالمه خرید کنید و شارژ شاتل موبایل بخرید ، اعتبار باقی مانده خود را مشاهده کنید ، مشاهده کلیه اطلاعات حساب ها و اشتراک بسته برای کلیه سیم کارت هایی که متعلق به یک شخص است در ضمن از پیشنهاد های ویژه شاتل موبایل با خبر شوید .

از امکانات دیگر شاتل موبایل دسترسی به شبکه های اجتماعی شاتل موبایل ، تست سرعت دانلود و اطمینان از کیفیت سرعت ، مشاهده تاریخچه تراکنش ها ، فعال یا غیر فعال کردن خدمات و سرویس های موجود روی سیم کارت ، تماس با پشتیبانی در صورت ببروز هر گونه مشکل ، ثبت در خواست ها انتقادات و مشکلات خود در ارتباط با خدمات و محصولات شاتل ، مشاهده مناطقی که تحت پوشش شاتل موبایل هستند از دیگر ویژگی های این اپلیکیشن می باشد که باعث می شود دسترسی به خدمات برای کاربران به راحتی صورت گیرد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.