مجله سیم کارت

نسخه لایت تبلت گلکسی تب اس 6 عرضه می‌شود

0 228

نسخه لایت تبلت گلکسی تب اس 6 عرضه می‌شود

با توجه به گزارشات به احتمال خیلی زیاد کمپانی سامسونگ به زودی نسخه لایت و ارزان‌تری از تبلت گلکسی تب اس 6 خود را عرضه خواهد نمود.

همانطور که می دانید محصولات “سامسونگ” جزو پرطرفدارترین برندها تلقی می شود . که تبلت‌های گلکسی این کمپانی (سامسونگ) ، یکی دیگر از محصولات پرطرفدار کره ای ها می باشد.توجه کنید که قیمت بالای این محصولات موجب تا استقبال از این نوع تبلت ها نه تنها بالا نبوده . بلکه به طرز چشم گیری نیز پایین باشد.بنابراین با توجه به مشکل موجود کمپانی سامسونگ جهت رفع مشکل موجود، اقدام به عرضه نسخه لایت تبلت نمود .

تبلت گلکسی تب اس 6

لازم به ذکر است که این تبلت از نوع تبلت میان رده خواهد بود . مجهز به پردازنده Exynos 9611 می باشد و از 4 گیگابایت رم و 64 تا 128 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار می باشد.از اینرو در این تبلت از یک قلم اس پن هم استفاده شده است.

در انتها ذکر این نکته حائز اهمیت است که در مورد دیگر ویژگی‌ های فنی این تبلت هنوز خبری منتشر نشد . اما با توجه به بیانات مطرح قیمت این تبلت بالاتر از 400 دلار نخواهد بود.همچنین شایان ذکر است که سامسونگ هنوز شایعات منتشر در این زمینه را رد یا تأیید نکرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.