مجله سیم کارت

نصب و راه اندازی 1333 سایت جدید توسط همراه اول

0 68

همراه اول اولین اپراتور در کشور است که شروع به فعالیت کرده است و این اپراتور مشترکین زیادی دارد و در راستای رضایت مشترکین سیم کارت های خود در تلاش است . اپراتور همراه اول نیز مانند اپراتور ایرانسل سایت های جدید فناوری نسل پنجم را راه اندازی کرده است و توانسته در عرض یک سال رکورد تعداد سایت ها را بشکند و به عدد قابل توجهی برسد . "همراه اول" که اولین اپراتور برتر در کشور است در راستای پیشرفت کشور تلاش می کند و سعی دارد که خدمات را بهترین شکل به مشترکین ارائه دهد و حالا اپراتور همراه اول با ایجاد سایت های جدید تصمیم به بهبود کیفیت تلفن همراه در کشور را دارد . به دلیل شیوع وئیروس کرونا در کشور نصرف دیتا در کشور افزایش یافته است و شاید این دلیلی باشد تا اپراتور ها تلاش کنند که کیفیت شبکه خود را بالا ببرند تا مشترکین "سیم کارت" های خود را راضی نگه دارند . اپراتور همراه اول طی یک سال اخیر موفق شده است 1333 سایت جدیدی را راه اندازی کند و وارد شبکه موبایل ایران کند در واقع همراه اول توسط شرکت ناک پیمانکار فنی همراه اول اقدام به ایجاد این تعداد سایت لوکیشن جدید کرده است .
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ، همراه اول براساس برنامه‌ ای از پیش مشخص شده توانسته با  رکوردی جدید در تاریخ توسعه شبکه تلفن همراه ایران ، در مدت کمی بیش از یک سال ، 1333  سایت لوکیشن جدید(new Site location) بالغ بر 4500 تکنولوژی 3G و 4G. را در 31 استان نصب و راه اندازی کند . این حجم از راه‌ اندازی سایت جدید به ‌منظور بهبود کیفیت تلفن‌همراه کشور و استفاده از فرصت ‌های برابر برای همه مردم شهر ها و روستا های ایران در روز های سخت کرونایی انجام شده است که یک رکورد بی‌ سابقه در صنعت تلکام کشور محسوب می ‌شود . با توجه به اولویت‌ ها و دغدغه‌ های همراه اول ، از آذر ماه سال گذشته تا کنون ، مهندسان ایرانی شرکت نقش اول کیفیت ( بزرگ ترین شرکت زیر مجموعه همراه‌ اول ) توانسته‌ اند با تلاش شبانه ‌روزی 1333 سایت لوکیشن جدید تلفن همراه را در تمامی استان‌ های کشور نصب و راه اندازی و 1500 تکنولوژی 3G و 4G را روی سایت‌ های موجود اضافه کنند

اشتغالزایی برای 1400 نفر و تلاش یکپارچه 3400 نفر به‌صورت مستقیم در این پروژه ملی و استفاده از توان داخلی برای ارائه آخرین تکنولوژی‌ های روز تلفن‌ همراه به مردم تمامی نقاط کشور از دیگر ویژگی‌ های این پروژه ملی به‌ شمار می‌ رود . همراه اول برای نصب و راه‌ اندازی 1000سایت لوکیشن جدید در قالب پروژه فاز هشت توسعه موبایل ، بیش از چهار هزار و 500 میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده تا در این روز های کرونایی ، شاهد افزایش رضایت و دسترسی حداکثری مشترکان خود به بروز ترین خدمات ارتباطی باشد .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.