مجله سیم کارت

" نوروز خانه " ایرانسل

0 35

در این روز ها همه ی شرکت ها که در شرایط تعطیلی یا دور کاری می باشند هر مجموعه به دنبال ارائه راهی برای جلب توجه کاربران و راضی نگه داشتن کاربران خود است . ایرانسل در این شرایط برای قطع زنجیره کرونا و برای جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس مجموعه کنسرت های نوروز خانه را راه اندازی کرده است که با مجوز وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی و هم چنین همکاری شهرداری تهران است  و ترتیب تماشای آنلاین کنسرت را داده است که در مرکز همایش های برج میلاد به صورت زنده و با صندلی های خالی است که شهروندان باید به صورت اینترنتی تماشا کنند .
و کنسرت آنلاین از تاریخ هشتم فروردین تا بیست و یکم فروردین هر شب ساعت 21 به صورت زنده و از طریق اپلیکیشن لنز می توانید مشاهده و لذت ببرید واین نکته  هم قابل ذکر است که با اینترنت نیم بها ایرانسل می توانید تماشا کنید .
می توانید اپلیکیشن لنز را از نشانی lenz.ir قابل دریافت و دسترسی است .
و خواننده هایی که از این کنسرت های آنلاین " نوروز خانه " حمایت کرده اند ، امید حاجیلی ، مهدی جهانی ، روزبه بمانی ، گروه استاد اسداللهی ، رضا یزدانی ، گروه رستاک ، حمید عسگری ، گروه گیل و آمارد ( ناصر وحدتی ) ، مهدی یغمایی ، گروه ژوانا (سعدالله نصیری ) ، حمید حامی ، لیان بوشهر ، سینا سرلک ، اشوان (اشکان خدا بنده لو ) هستند که به ترتیب می توانند از تاریخ هشت فروردین تا بیست ویکم فروردین ماه 1399 برای اجرای برنامه خواهند داشت .
ایرانسل بزرگترین اپراتور است که برای آگاهی سازی مشترکان برای ویروس کرونا کلی اقدامات آموزش آنلاین  , ارائه 100 گیگا بایت اینترنت ثابت رایگان ، دور کاری حداکثری کارکنان ، بستر سازی برای ایجاد جلسات نهاد ها ، سازمان ها و کسب و کار ها  ، ارائه کمک نقدی به مراکز درمانی ، رایگان شدن محتوای در تلویریون اینترنتی لنز ، مکالمه رایگان به مدافعان سلامت ، افزایش درگاه های پرداخت در اپلیکیشن ایرانسل من و ارائه 20 گیگا بایت اینترنت هدیه به معلمان است .
معملمان باید از طریق درگاه اعلام شده از وزارت ارتباط  و فناوری برای دریافت این 20 گیگ ثبت نام می کردند و بعد از ثبت نام از ایرانسل این بسته هدیه را دریافت کرده اند . در واقع با شیوع کرونا و تعطیلی مدارس سامانه های زیادی برای ارائه محتوای درسی آغاز به کار کرده است و بسته های فعال شده برای معلمان از طریق اپلیکیشن ایرانسل من قابل مشاهده است وحتی میزان مصرف آن ها قابل بررسی است . و این بسته ها تا بعداز پایان مهلت استفاده در دسترس خواهد بود و قابل تمدید نخواهد بود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.