مجله سیم کارت

نوروز 1400 با ایرانسل

0 125

اپراتور ایرانسل به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران کمپین نوروزی حراج شماره های رند را در وب سایت خود راه اندازی کرده است . اپراتور ایرانسل در وب سایت خود شماره های رند خود را که تا به حال خرید نشدند را قرار داد . کاربرانی که تمایل دارند سیم کارت ایرانسل رند خرید کنند . می توانند از این فرصت ویژه استفاده کنند . نوروز 1400 با ایرانسل می توانید از جوایز ویژه استفاده کنید .
اپراتور ایرانسل به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور رند ترین شماره های خود را به حراج گذاشته است . کاربران فرصت دارند تا در این حراج شرکت کنند . سیم کارت رند مورد نظر خود را انتخاب و خرید کنند .

نوروز 1400 با ایرانسل

ایرانسل در نوروز 1400 شماره های رند و جذاب خود را ارائه کرده است . متقاضیان از تاریخ 25 اسفند ماه 1399 لغایت 31 فروردین 1400 فرصت دارند تا از میان شماره های موجود رند یک “سیم کارت ایرانسل رند” را انتخاب کنند . از تخفیف 35 درصدی آن بهره مند شوند . کاربران توجه کنند که مهلت شرکت در هر مزایده به صورت محدود خواهد بود و باید در اولین فرصت در حراجی آن شرکت کنند . شماره های موجود در کمپین نوروزی ایرانسل به صورت هفتگی به روز رسانی می شود .

در حراج نوروزی ایرانسل کاربران با ثبت پیشنهاد خود می توانند در حراجی شرکت کنند . ودیعه مورد نیاز برای ثبت پیشنهاد 1000000 تومان می باشد .
اپراتور ایرانسل در نوروز 1400 برای مشترکین سیم کارت های خود جوایز ویژه نیز در نظر گرفت . کلیه مشترکین سیم کارت های ایرانسل هم مشترکین “سیم کارت ایرانسل دائمی” و هم مشترکین “سیم کارت ایرانسل اعتباری” می توانند با خرید طرح های مکالمه و طرح های اینترنت ایرانسل در قرعه کشی نوروزی ایرانسل شرکت کنند و از جوایز آن بهره مند شوند . در بهار 1400 با خرید طرح های مکالمه و اینترنت ایرانسل در قرعه‌ کشی ماهانه 10 جایزه 50 میلیون تومانی ویژه خرید لوازم خانگی ایرانی شرکت کنید . با خرید طرح های مکالمه و اینترنت به مبلغ بیشتر از 2 هزار تومان ، یک امتیاز‍ و با همین میزان خرید از اپلیکیشن ایرانسل‌ من ، دو امتیاز دریافت کنید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.