مجله سیم کارت

نکاتی در رابطه با سلامت باتری آیفون

0 110

امروزه تمام افرادی که گوشی ها هوشمند دارند شاید یک بار هم که شده نگران سلامت باتری گوشی خود شدند . همیشه به دنبال راه کاری برای سلامت نگه داشتن باتری گوشی خود هستند . خیلی ایده های متفاوتی در رابطه با نحوه شارژ کردن باتری انواع گوشی ها است . اپل  در گوشی های آیفون و آیپد های خود Battery Health را ارائه کرده است . کاربران آیفون می توانند سلامت باتری خود را از این طریق مشاهده کنند و کاربران با مشاهده روند نزولی آن نگران می شوند .

ما در این جا راه کارهایی در رابطه با گوشی های “اپل” معرفی می کنیم که از طریق آن بتوانید عمر باتری آیفون خود را افزایش بدهید . و تا حدی از نگرانی هایتان در رابطه با عمر مفید باتری آیفون تان را کاهش دهیم . ولی خوب باید این نکته را در نظر بگیرید همیشه نمی توانید وضعیت باتری موبایل خود را 100 درصد نگه دارید . ولی خوب به این معنا نیست که با کاهش این درصد گوشی شما خوب کار نمی کند . بلکه با رعایت نکات اعلامی مدت سلامت باتری خود را تا حد زیادی می توانید حفظ کنید و وضعیت باتری آیفون خود را بهینه نگه دارید .

نکاتی در رابطه با سلامت باتری آیفون

نکته اول که در گوشی “آیفون” خود باید آن را در نظر بگیرید . قابلیت بهینه سازی شارژ باتری است که معمولا باید این گزینه فعال باشد . که این مشخصه زمانی اثر دارد که می خواهید آیفون خود را شب تا صبح به شارژر متصل کنید . این سیستم با الگوی رفتاری شما تطابق پیدا می کند و بعد از اینکه شارژ آیفون شما به 80 درصد رسید . این فرآیند متوقف می شود . قبل از بیدار شدن شما باقی شارژ مورد نظر تامین می شود و به 100 درصد می رسد .

نکته دوم که برای سلامت باتری آیفون باید توجه کنید این است که گوشی خود را در آفتاب رها نکنید . یا هنگام شارژ اگر حس می کنید آیفون شما بیش از حد داغ شد لطفا کیس محافظ گوشی خود را در بیاورید . زیرا بعضی از کیس های محافظ باعث داغ شدن آیفون در حال شارژ می شوند . هم چنین هنگام شارژ آیفون خود از آن استفاده نکنید خصوصاکارهای سنگین مانند بازی و استریم ویدیو .

نکات دیگری که باید به آن ها توجه کرد :

سعی کنید استفاده از شارژر های بی‌ سیم را محدود کنید . زیرا این شارژر ها به دلیل گرمای تولیدی می ‌توانند سلامت باتری را به خطر بیندازند.
در کل برای گوشی‌های مختلف از جمله آیفون توصیه می‌ شود که از شارژر های اصلی استفاده کنید تا به باتری گوشی آسیبی نرسد.
در زمان کمبود انرژی باتری ، از حالت Low Power  بهره ببرید تا به سلامت باتری آیفون کمک کنید .
اگر می‌خواهید انرژی باتری را برای مدت بیشتری حفظ کنید ، روشنایی نمایش گر را کاهش دهید.
بلوتوث و جی‌پی‌اس گوشی را خاموش کنید ( با مراجعه به تنظیمات و بخش Privacy و در نهایت Location می‌توانید سرویس  موقعیت مکانی برای اپلیکیشن‌های مختلف را تنظیم کنید) .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.