مجله سیم کارت

هدایای همراه اول و ایرانسل برای شب یلدا

2 180

ایرانسل
ایرانسل به مناسبت شب یلدا برای مشترکین سیم کارت های خود هدایای ویژه در نظر گرفته است و مشترکینی که تمایل دارند از این بسته هدیه استفاده کنند 30 آذر ماه 1400 و 1 آذر ماه 1400 فقط فرصت دارند تا برای فعال سازی آن اقدام کنند .
هم چنین در این شب ویژه برنامه ای با حضور هنرمندان محبوب نیز تدارک دیده است و مشترکین می توانند از طریق اینستاگرام ایرانسل به تماشای این ویژه برنامه بپردازند .
به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا طولانی ترین شب سال 1400 ایرانسل بسته هدیه 2 گیگا بایت اینترنت داخلی را در نظر گرفته است که کلیه مشترکان “سیم کارت ایرانسل اعتباری” و ایرانسل دائمی می توانند برای فعال سازی آن اقدام کنند .
مشترکان با شماره گیری کد دستوری # 5 * و یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من می توانند اقدام به فعال سازی بسته هدیه 2 گیگا بایت اینترنت داخلی کنند .
تکان شگفت انگیز یلدا ایرانسل من
اپراتور ایرانسل هر سال شب یلدا برای کلیه مشترکان “سیم کارت” های خود هدایای ویژه ای ارائه می دهد و یلدا امسال نیز در کنار 2 گیگا بایت اینترنت هدیه ، در بخش تکان شگفت انگیز ایرانسل من نیز برای مشترکان خود هدیه ویژه در نظر گرفته است .
کلیه مشترکان روز 30 آذر 1400 می توانند از بخش تکان شگفت انگیز ایرانسل من 40 گیگا بایت اینترنت هدیه دریافت کنند و این بخش به 1400 کاربر هدیه می دهد .
مشترکان سیم کارت ایرانسل دائمی و ایرانسل اعتباری از بامداد 30 آذر ماه 1400 تا پایان این روز می توانند با رفتن به بخش تکان شگفت انگیز شانس خود را برای دریافت بسته 40 گیگا بایت اینترنت هدیه امتحان کنند .

بخش تکان شگفت انگیز به این شکل است که مشترک با رفتن به این قسمت و تکان دادن گوشی همراه خود می تواند هدیه دریافت کند .
یلدا ایرانسل
ویژه برنامه یلدا در اینستاگرام ایرانسل
به مناسبت شب یلدا و به دلیل شرایط کرونا و لزوم برگزاری فاصله گذاری اجتماعی ایرانسل برای سرگرم کردن مردم ویژه برنامه یلدا تهیه کرده است که از اینستاگرام خود پخش خواهد کرد .
این برنامه در چند قسمت متفاوت تهیه شده است و از 30 آذر ماه 1400 طی چند شب متوالی با اجرای کامران تفتی پخش خواهد شد و عنوان این برنامه یلدا با ایرانسل است .
در این ویژه برنامه بازیگرانی از جمله نسیم ادبی ، عباس غزالی ، نیما رئیسی و شبنم فرشاد جو حضور خواهند داشت و از بازیگران با رعایت پروتکل های بهداشتی پذیرایی خواهد شد .
افراد که تمایل دارند این برنامه را مشاهده کنند می توانند به صفحه رسمی  @irancell در اینستاگرام مراجعه کنند .
طرح هدیه مکالمه ایرانسلی
یکی دیگر از هدایای ویژه یلدا ایرانسل بسته مکالمه ایرانسلی است که کلیه مشترکین سیم کارت های ایرانسل برای فعال سازی آن می توانند با شماره گیری کد دستوری # 2 * 1 * 4444 * و یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من در روز های 30 آذر ماه و 1 دی ماه مکالمه ایرانسلی را فعال کنند .
مشترکن با فعال سازی این طرح می توانند پس از 4 دقیقه مکالمه ایرانسلی ، 40 دقیقه بعدی مکالمه خود را رایگان صحبت کنند و شامل کلیه مشترکین سیم کارت ایرانسل اعتباری و دائمی می شود .
همراه اول
اپراتور همراه اول نیز به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا برای مشترکان سیم کارت های خود طرح یلدا خوش ترکیب را ارائه داده است .
برای کلیه مشترکان سیم کارت همراه اول دائمی ، سیم کارت همراه اول اعتباری و سیم کارت انارستانی می باشد .
یلدا همراه اول
بسته هدیه مکالمه همراه اول
همراه اول بسته ‌های ترکیبی خود را با تخفیف 50 درصدی عرضه می‌ کند . مشترکان می‌ توانند بسته یک روزه شامل یک ساعت مکالمه رایگان مخصوص شب یلدا + یک گیگ اینترنت را با قیمت پنج هزار تومان عرضه کند .
بسته اینترنت هدیه همراه اول
بسته اینترنتی یک روزه شامل سه ساعت مکالمه رایگان مخصوص شب یلدا به علاوه سه گیگ اینترنت با قیمت 10 هزار تومان برای مشترکان خود در نظر گرفته است . این بسته‌ ها با شماره گیری # 67 * 100 * فعال سازی می‌ شوند .
کلیه مشترکان امکان فعال سازی مجدد دارند می  توانند از طریق اپلیکیشن همراه من اقدام کنند و از 30 آذر ماه 1400 تا 2 دی ماه 1400 امکان خرید مجدد در این بازه زمانی دارند .

2 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    چیکار کنیم با دو گیگ ایرانسل تو سروش و گپ بچرخیم یا بریم تو بازار بازی دانلود کنیم! گوگل موتور جستجو خارجیه پس با چی وبسایت داخلی باز کنیم؟آدرس کامل که کسی نمی نویسه اسم سایت بنویسی گوگل میاره

    1. modir می گوید

      سلام روز بخیر
      با پشتیبانی ایرانسل 700 تماس بگیرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.