مجله سیم کارت

هدایای ویژه سامانتل در پنجمین سال تولد

0 182

اپراتور سامانتل به مناسبت پنجمین سال فعالیت خود و تولد پنج سالگی هدایای ویژه ای را ارائه کرده است . تمامی مشترکین سامانتل می توانند از این هدایای ویژه بهره مند شوند . مشترکین “سیم کارت سامانتل” می توانند برای فعال سازی این هدایای ویژه اقدام کنند . این هدایا ویژه شامل کلیه مشترکین سامانتل و افرادی که با خرید سیم کارت سامانتل جدیدا به این خانواده پیوستند نیز می شود . این طرح به مناسبت تولد پنج سالگی سامانتل ارائه شد .

از تاریخ 23 شهریور ماه 1400 تا 30 شهریور ماه 1400 فعال می باشد . این طرح شامل 5 گیگا بایت اینترنت هدیه است که مشترکین فقط تا پایان شهریور فرصت استفاده از آن را دارند . این هدیه برای کلیه مشترکین سیم کارت سامانتل به صورت خودکار فعال می گردد . با توجه به تاریخ پایان طرح اولویت مصرف آن با طرحی است که اعتبار زمانی کم تری دارد و فاقد رزرو خودکار می باشد .

پنجمین سال تولد سامانتل

در ادامه هدایای ویژه مشترکان جدید سامانتل ( samantel ) متفاوت است . هدایای اعلامی در بالا مختص مشترکین فعلی سامانتل است . مشترکین جدید سامانتل با خرید “سیم کارت سامانتل اعتباری” 75 درصد تخفیف می گیرند . طرح ویژه تولد پنج سالگی سامانتل برای مشترکین جدید شامل : 2 گیگا بایت اینترنت هدیه ، 999 دقیقه مکالمه درون شبکه و 999 دقیقه مکالمه برون شبکه می باشد . اعتبار زمانی این طرح برای مشترکین جدید به مدت 30 روز می باشد . ولی مشترکین جدید دقت داشته باشند که مهلت خرید سیم کارت از تاریخ 23 شهریور ماه 1400 تا 1 مهر ماه 1400 می باشد .

مشترکین برای خرید سیم کارت سامانتل اعتباری با 75 درصد تخفیف باید از طریق وب سایت سامانتل اقدام کنند . سیم کارت های سامانتل مزایای زیادی دارند که شامل انتخاب و خرید طرح های ترکیبی ، بسته به نیاز شما ، 50 درصد تخفیف بیمه موبایل بیمه سامان ، 40 درصد تخفیف خرید طرح های اینترنت در روز های جمعه ، 30 درصد تخفیف خرید اشتراک اپلیکیشن نوار ، تماشای انیمیشن ‌های هیجان‌ انگیز در دیجیتون بدون اشتراک و تماشای فیلم و سریال روز ایران و دنیا در فیلم نت بدون اشتراک می باشد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.