مجله سیم کارت

هدیه اپراتور رایتل به اعضا هلال احمر در هفته هلال

0 393

اپراتور رایتل یکی از اپراتور های فعال در کشور است . همواره با توجه به مناسبت ها و رویداد ها طرح ها و تخفیفات ویژه در اختیار مشترکین خود قرار می دهد . اپراتور رایتل مشترکین زیادی دارد و همواره در تلاش است تا متنوع ترین خدمات را در اختیار مشترکین های خود قرار دارد . اپراتور رایتل در هفته هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ ، به همه اعضا و خانواده داوطلبان جمعیت هلال احمر سیم‌‌ کارت رایتل رایگان هدیه می‌ دهد .

هدیه رایتل به هلال احمر

اپراتور رایتل همواره در تلاش است تا رضایت مشترکین “سیم کارت” های خود را جلب کند . اپراتور رایتل بر اساس آمار سالانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی رشد داشت . آمار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نشان از رشد سهم رایتل از بازار مشترکین اپراتور های تلفن همراه کشور دارد . به گزارش روابط عمومی “رایتل” ، این شرکت خدمات ارتباطی با همکاری سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اقدام به اهدای سیم ‌کارت رایگان به اعضا و داوطلبان هلال احمر به تعداد اعضای خانواده‌ های آنها که حدود یک میلیون نفر هستند ، کرده است .

این سیم‌ کارت‌ ها که با همکاری شرکت پست درب منزل اعضای سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر تحویل داده خواهد شد . علاوه بر مکالمه رایگان درون شبکه رایتل که اپراتور رایتل برای تمام مشترکین سیم کارت های خود ارائه کرده است . این سیم کارت ها دارای هدیه فعال رایگان اینترنت به مدت 6 ماه و با حجم یک گیگا بایت اینترنت برای هر ماه است .

این اقدام شرکت رایتل ( rightel ) در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود به منظور تقدیر از روحیه داوطلبانه اعضای جمعیت هلال احمر و گرامی داشت خدمت‌ رسانی این عزیزان در دوران مقابله با ویروس کرونا به هموطنان انجام شد . شرکت خدمات ارتباطی رایتل پیش از این و هم زمان با آغاز بحران همه ‌گیری ویروس کرونا نیز ، با رایگان کردن تماس ‌های درون شبکه خود در راستای نقش مسئولیت اجتماعی و گسترش فرهنگ همدلی به تسهیل فرآیند های ارتباطی هموطنان و کسب و کار ها پرداخت .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.