مجله سیم کارت

هدیه اپلیکیشن رایتل من

0 514

اپراتور رایتل یکی از اپراتور های برتر در ایران است و این اپراتور بزرگ سومین اپراتور برتر در کشور است . این اپراتور بزرگ در دو سال گذشته موفق شده است تا به رشد چشم گیری برسد . اپراتور رایتل مشترکین زیادی دارد و برای سهولت دسترسی مشترکین “سیم کارت” های خود به خدمات رایتل اپلیکیشن رایتل من را عرضه کرده است . مشترکین سیم کارت های رایتل از طریق این اپلیکیشن می توانند به کلیه خدمات این اپراتور بزرگ دسترسی پیدا کنند .

اپلیکیشن رایتل من

مشترکین رایتل با دانلود و نصب می توانند سیم کارت خود را مدیریت کنند و به کلیه خدمات این اپراتور بزرگ دسترسی پیدا کنند . اپلیکیشن رایتل من خدماتی نظیر خرید اینترنت ، خرید شارژ ، آگاهی از مانده های فعال ، آگاهی از جدید ترین طرح ها ، پرداخت صورت حساب ، مشاهده نواحی تحت پوشش و … در دسترس مشترکین قرار می دهد . کلیه مشترکین سیم کارت رایتل دائمی و رایتل اعتباری می توانند از اپلیکیشن رایتل من استفاده کنند .

نحوه دانلود و نصب

مشترکین رایتل نگران دانلود و نصب نباشند از طریق وب سایت “رایتل” می توانند به راحتی این را دانلود و نصب کنند . مشترکین رایتل ( rightel ) که گوشی آن ها از سیستم عامل اندروید سرویس می گیرند . توجه کنند که سیستم عامل اندروید بالای 5.1 قادر به نصب و استفاده از آن می باشد .
اپلیکیشن رایتل من قابلیت نصب بر روی همه گوشی های آیفون با سیستم عامل حداقل IOS 10.0.0 را دارا می‌ باشد . برای نصب نسخه IOS شما نیازی به Jail Break نمودن گوشی خود ندارید . این نسخه بدون اینکه به گوشی شما آسیبی وارد نماید به راحتی قابل نصب می ‌باشد . اگر برای استفاده از نسخه IOS رایتل من که قبلا نصب کرده‌ اید ، به دلیل محدودیت ‌های اخیر شرکت اپل دچار مشکل هستید ، نسخه قبلی را حذف و مجدد آن را از اناردونی یا سیب ایرانی نصب نمایید .

هدیه نصب اپلیکیشن رایتل من

با نصب می توانید ، 1 گیگ اینترنت هدیه دریافت نمایید و از سایر خدمات رایگان این اپلیکیشن بهره مند شوید .

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.