مجله سیم کارت

هدیه ایرانسل برای مشترکان ناشنوا و کم شنوا

0 84

اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است و این اپراتور بزرگ برای مشترکان ناشنوا خود هدیه ویژه در نظر گرفته است . ایرانسل به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور مشترکین زیادی دارد و برای مشترکین کم شنوا و نا شنوا به مناسبت روز جهانی ناشنوایان بسته هدیه ویژه در نظر گرفته است . اپراتور ایرانسل حدود 8000 نفر مشترک ناشنوا دارد که این بسته هدیه به مناسبت روز جهانی ناشنوایان که 8 مهر ماه 1400 است برای آن ها بسته اینترنت هدیه فعال کرده است .
این بسته هدیه اینترنت بسته 10 گیگا بایتی است که مهلت استفاده آن 30 روزه می باشد و برای مشترکانی فعال خواهد شد که فهرست آن ها از قبل از طرف انجمن ها و سازمان های مردم نهاد به ایرانسل ارسال شده است . هم چنین هم زمان با یک ‌سالگی راه ‌اندازی خدمت « ارتباط با مشتریان ایرانسل ویژۀ ناشنوایان » ، مشترکان ناشنوا سیم کارت های ایرانسل می ‌توانند به صورت پیامکی ، دسترسی به این خدمت را فعال کنند .
اپراتور "ایرانسل" سال گذشته برای اولین بار در ایران امکانی را فراهم کرده است تا مشترکان نا شنوا بتوانند از طریق ارتباط ویدیویی با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل و با استفاده از زبان اشاره بتوانند پشتیبانی لازم را دریافت کنند . مشترکین ناشنوا و کم شنوا "سیم کارت" ایرانسل که متقاضی دریافت خدمات تصویری ارتباط با مشتریان ایرانسل هستند می توانند این خدمات را فعال کنند ، مشترکین می توانند از خط ایرانسل خود عدد 1 را به شماره 2460 پیامک کنند و درخواست خود را برای استفاده از این خدمات ثبت کنند و امکان برقراری تماس تصویری با مرکز شبانه ‌روزی ارتباط با مشتریان ایرانسل ، از طریق وب ‌سایت ایرانسل و اپلیکیشن ایرانسل ‌من ، روی شماره آن ‌ها فعال شود . در فاز نخست این طرح ، این امکان برای مشترکانی که فهرست اسامی آن ها توسط سازمان ‌های مربوطه به ایرانسل ارسال شده بود ، در دسترس قرار داشت . پس از یک سال و با دریافت باز خورد های مثبت ، ایرانسل این امکان را برای تمام مشترکان ناشنوا و کم‌ شنوای خود فراهم کرده تا بتوانند به صورت پیامکی ، این خدمت را فعال کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.