مجله سیم کارت

هدیه ایرانسل به استادان دانشگاه و حوزه

0 20

اپراتور ایرانسل به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است و این اپراتور بزرگ همواره در تلاش است تا بهترین و متنوع ترین خدمات را در اختیار کاربران خود قرار دهد . اپراتور ایرانسل در دوران همه گیری ویروس کرونا در کشور اقدامات زیادی انجام داده است و در تلاش است تا رضایت مشترکین سیم کارت های خود را جلب کند .
اپراتور ایرانسل در روز های همه گیری ویروس کرونا برای استادان دانشگاه و حوزه اینترنت رایگان در نظر گرفته است ، که اپراتور ایرانسل پیش از این نیز اقدام به ارائه بسته های اینترنتی به معلمان و دانش آموزان کرده بود . اپراتور بزرگ ایرانسل با هدف تسهیل در فرایند های آموزش آنلاین این بسته های اینترنتی را ارائه داده است . اپراتور ایرانسل در راستای مسئولیت اجتماعی خود در خصوص شیوع و همه گیری ویروس کرونا اقدامات زیادی را انجام داده است که ارائه بسته های اینترنتی رایگان یکی از آن اقدامات است ، از جمله اقدامات ایرانسل در دوران شیوع ویروس کرونا ارائه اینترنت ثابت رایگان ، دور کاری حداکثری کارکنان ، ارائه مکالمه رایگان به مدافعان سلامت ، اهدای تبلت و "سیم کارت" و دیتای رایگان به دانش آموزان مناطق محروم ، افزایش درگاه ‌های پرداخت در اپلیکیشن ایرانسل من ، تغییر اعلان‌ های اطلاع رسان تماس‌ های شبکه ، ارائه اینترنت هدیه به معلمان دلسوز ، و تغییر موقت نام شبکه است .
اپراتور ایرانسل بر اساس ابلاغ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای استادان حوزه و دانشگاه بسته اینترنت هدیه 20 گیگا بایتی در نظر گرفته است این بسته ، با اعتبار سه ماه از زمان فعال ‌سازی ، قابل استفاده است . پیش از این ، "ایرانسل" در زمان آغاز سال تحصیلی نیز ، بستۀ اینترنت هدیۀ 120 گیگا بایتی را برای استادان حوزه و دانشگاه فعال کرده بود . بستۀ 20 گیگا بایتی فعلی ، بر اساس فهرست ابلاغی وزارت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات ، بر روی حساب استادان حوزه و دانشگاه مشترک ایرانسل ، فعال شده است و در دسترس آن ها قرار گرفته است . ایرانسل با آغاز شیوع بیماری کرونا در ایران در سال 1398 و نیز در سال 1399 ، هدایای اینترنت رایگان مختلفی را به دانش ‌آموزان ، دانشجویان ، معلمان ، خبرنگاران و مشترکان اینترنت پر سرعت ثابت خود نیز اختصاص داده بود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.