مجله سیم کارت

هدیه ایرانسل به مردم زلزله زده سی سخت

0 70

اپراتور "ایرانسل" اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است که در پی وقوع زلزله در سی سخت اقدامات زیادی انجام داده است . در پی وقوع زلزله ای که در روز چهارشنبه 29 بهمن 1399 به وقوع پیوست اپراتور ایرانسل تلاش کرد که پایداری شبکه خود را در این منطقه حفظ کند و افرادی که سیم کارت ایرانسل داشتند بتوانند با دوستان و آشنایان خود ارتباط برقرار کنند . زلزله سی سخت به بزرگی 5.6 ریشتر بود و عمق 10 کیلومتری زمین را لرزاند و خوشبختانه این زلزله تلفات جانی نداشته است .
اپراتور ایرانسل حالا و با گذشت تقریبا یک هفته از زلزله سی سخت در تلاش است تا در راستای مسئولیت اجتماعی خود در قالبت بسته های خوراکی به مردم زلزله زده سی سخت کمک کند و ایرانسل در این پویش مشارکت 10 میلیارد ریالی داشته است .به گزارش روابط عمومی ایرانسل ، ایرانسل علاوه بر پایداری شبکه در این شهر برای مشترکین سیم کارت های خود ، پایداری شبکه دیتا را نیز برای مشترکین "سیم کارت" های خود فراهم کرد و مردم توانستند در شرایط سخت به اینترنت پر سرعت نیز دسترسی داشته باشند .
اپراتور ایرانسل در همین راستا و با توجه به ابعاد حادثه ، پیرو موافقت دکتر بیژن عباسی‌  آرند مدیر عامل شرکت ، با پیوستن به پویش خانوادۀ بزرگ ارتباطات و فناوری‌اطلاعات ، اقلام اهدایی را تهیه و با کمک شرکت ملی پست و جمعیت هلال ‌احمر ، بسته ‌بندی ، ارسال و توزیع می‌ کند . در این بسته‌ ها ، اقلام خوراکی خانوار شامل « 10 کیلو گرم برنج ، 4 عدد کنسرو ماهی ، 4 عدد کنسرو لوبیا ، 900 گرم عدس ، 900 گرم لوبیا ، یک عدد روغن مایع ، 450 گرم چای ، 900 گرم شکر ، 1400 گرم قند و 700 گرم نمک » قرار داده شده است . طبق برنامه‌ ریزی و هماهنگی های انجام شده ، این اقلام با همکاری شرکت ملی پست ، بسته‌ بندی و به مناطق زلزله ‌زدۀ سی ‌سخت ارسال می‌ شود ، تا از طریق جمعیت هلال ‌احمر ، بین خانواده‌ های آسیب ‌دیده ، توزیع شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.