مجله سیم کارت

هدیه ایرانسل به مناسبت عید فطر

0 129

به گزارش پایگاه خبری وب سایت "سیم کارت" ، اپراتور ایرانسل همواره در مناسبت ها برای مشترکین دائمی و اعتباری خود بسته های ویژه در نظر می گیرد ، اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است که این اپراتور بزرگ همواره  در تلاش است تا رضایت کاربران را جلب کند . اپراتور ایرانسل در عید سعید فطر 1400 برای مشترکین سیم کارت ایرانسل دائمی و سیم کارت ایرانسل اعتباری خود بسته هدیه در نظر گرفته است که کلیه مشترکین سیم کارت های ایرانسل می توانند آن را فعال کنند . اپراتور ایرانسل همواره با ارائه خدمات متفاوت سعی دارد تا رضایت مشترکین خود را جلب کند ، اپراتور ایرانسل با ارائه اپلیکیشن ایرانسل من دسترسی به  خدمات خود را برای کلیه مشترکین خود اسان کرده است و مشترکین با دانلود و نصب اپلیکیشن ایرانسل من به آسانی می توانند به کلیه خدمات این اپراتور بزرگ دسترسی پیدا کنند .
ایرانسل به مناسبت عید سعید فطر ، بستۀ هدیۀ ترکیبی برای مکالمه و اینترنت رایگان به تمام مشترکان دائمی و اعتباری خود اهدا می ‌کند . به گزارش روابط عمومی ایرانسل ، به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر ، تمامی مشترکان "سیم کارت ایرانسل دائمی" و "سیم کارت ایرانسل اعتباری" می‌ توانند از هدیۀ ترکیبی مکالمۀ ایرانسلی رایگان و اینترنت رایگان در روز های پنج‌ شنبه 23 و جمعه 24 اردیبهشت 1400 بهره‌ مند شوند . این بستۀ هدیۀ ترکیبی شامل یک ساعت مکالمه ایرانسلی ( درون شبکه ) و یک گیگا بایت اینترنت رایگان است که تمام مشترکان دائمی و اعتباری می‎ توانند آن را فعال کنند . فعال ‌سازی این بسته با شماره‌ گیری # 5 * یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌ من انجام می ‌شود و تمامی مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می ‌توانند از بامداد 23 اردیبهشت تا پایان 24 اردیبهشت ماه 1400 ، آن را دریافت کنند . اعتبار این بسته از زمان فعال ‌سازی یک ساعت خواهد بود و هر مشترک تنها یک‌ بار می‌ تواند از آن بهره‌ مند شود .
کلیه مشترکین سیم کارت های ایرانسل می توانند در صورت بروز هر گونه سوال و مشکل با پشتیبانی ایرانسل تماس بگیرند و از کارشناسان ایرانسل کمک بگیرند . مشترکین سیم کارت ایرانسل دائمی و اعتباری برای برقراری با کارشناسان ایرانسل باید از سیم کارت خود 700 را شماره گیری کنند و با سایر خطوط با 09377000000 تماس بگیرند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.