مجله سیم کارت

هدیه رایتل برای خبرنگار در روز خبرنگار

0 107

رایتل یکی دیگر از اپراتور های بزرگ است که اینترنت و سیم کارت رایتل اعتباری و دائمی به مشترکین خود ارائه می دهد . “رایتل” در روز خبرنگار که هفدهم مرداد ماه بود ، به خبرنگاران این روز را تبریک گفت . مدیر عامل رایتل در پیامی این روز را به خبرنگاران تبریک گفت و افزود که از خبرنگاران سخت کوش تشکر می کنم و زندگی آن ها به خبر تنیده است و برای زندگی ما تلاش می کنند . و ایشان در ادامه افزود ، که صداقت و درست کاری خبرنگاران باعث  بهبود در عرصه خبرنگاری و اطلاع رسانی کشورمان ایران می شود . رایتل در این روز برای خبرنگاران هدیه روز خبرنگار در نظر گرفت . هدیه ای که این اپراتور برای خبرنگاران عزیز ارائه کرده است تامین 120 گیگا بایت اینترنت هدیه است .

هدیه رایتل در روز خبرنگار

این هدیه از طریق پیامک به خبرنگاران عزیز اطلاع رسانی شد . از لحظه ارسال پیامک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تا لحظه به روز رسانی این خبر بیش از 9 هزار و پانصد خبرنگار موفق شدند . با مراجعه به سایت رایتل نسبت به فعال‌ سازی و استفاده از هدیه 120 گیگا بایتی اینترنت خود اقدام کنند . اپراتور رایتل موظف به تامین این هدیه به خبرنگاران شد . باید به اساس دستور رییس جمهور و پیگیری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امسال رایتل موظف به تامین 120 گیگا بایت اینترنت هدیه روز خبرنگار شد .

این خبر از سوی اپراتور رایتل اعلام شد و این آمار به روز رسانی خواهد شد و اعلام خواهد شد و به روز رسانی خواهد شد . به گزارش روابط عمومی رایتل ، روز شنبه 19 مرداد ماه پیامک اطلاع‌ رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر اعلام جزییات دریافت 120 گیگا بایت اینترنت روز خبرنگاران برای اصحاب رسانه ارسال شد . تنها ساعاتی پس از ارسال کد بازیابی هدیه روز خبرنگار ، بیش از 5 هزار خبرنگار با مراجعه به سایت رایتل از این طرح استقبال کردند . پس از ارسال این پیامک ( و تا ساعت 14 روز 19 مرداد ماه ) بیش از 5 هزار خبرنگار از طریق لینک رایتل هدیه خود را دریافت کردند .
رایتل در سال گذشته به سود آوری رسید و این سود آوری برای این اپراتور بزرگ گام بلندی بوده است .

به گزارش روابط عمومی رایتل ( rightel ) ، این شرکت پس از 8 سال از آغاز فعالیت خود ، در سال مالی 1398 سود آور شد . گفتنی است زیان 570 میلیارد تومانی این شرکت در سال مالی 1397 به سود 113 میلیارد تومانی در سال مالی 1398 تبدیل شد . هدیه رایتل برای خبرنگار در روز خبرنگارم کارت‌ های نسل سوم و چهارم شبکه تلفن همراه را ارائه می‌ کند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.