مجله سیم کارت

هدیه رایتل در روز جهانی ارتباطات

0 193

اپراتور های فعال در ایران در روز جهانی ارتباطات برای مشترکین سیم کارت های خود هدیه ویژه ارائه کرده اند . اپراتور رایتل سومین  اپراتور برتر در ایران نیز یکی از این اپراتور ها می باشد که برای مشترکین “سیم کارت” های خود هدیه ویژه ارائه کرده است . ایرانسل و همراه اول و رایتل هر سه در روز ارتباطات برای مشترکین خود هدیه ویژه ارائه کرده اند . اپراتور رایتل سومین اپراتور برتر در ایران است و مشترکین زیادی دارد . این اپراتور بزرگ و برتر در دو سال مالی گذشته رشد چشم گیری داشته است . 27 اردیبهشت ماه 1401 روز ارتباطات و روابط عمومی است و مدیر عامل اپراتور رایتل این روز را به کلیه مشترکان خود تبریک گفت .

هدیه رایتل در روز ارتباطات

اپراتور رایتل اپراتور بزرگ در ایران همانند سایر اپراتور های فعال در ایران برای مشترکین سیم کارت های خود هدیه ویژه ارائه کرده است . کلیه مشترکان “سیم کارت رایتل” هم مشترکین سیم کارت رایتل دائمی و سیم کارت رایتل اعتباری می توانند هدیه ویژه را فعال کنند . کلیه مشترکان سیم کارت های رایتل جهت فعال سازی و بهره مندی از هدیه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در روز 27 اردیبهشت ماه 1401 اقدام کنند . مشترکان برای فعال سازی باید کد دستوری # 225 * را از طریق سیم کارت رایتل خود شماره گیری کنند .

تبریک مدیر عامل رایتل

مدیر عامل رایتل پیامی در روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی منتشر کرد : در این پیام روز جهانی ارتباطات را تبریک گفت . ضمن تبریک اعلام کرد : رایتل خواستار آن است تا قلب تپنده ارتباطات شما باشد برای مهر ، پیشرفت و آگاهی ! هدیه رایتل ( rightel ) در روز ارتباطات برای جلب رضایت مشترکین است .
اپراتور “رایتل” ، به عنوان یک اپراتور پیشرو ، در شرایطی که روند های جهانی در تمامی مناسبات اجتماعی ، اقتصادی و غیره ، در نهاد ها و بستر های مختلف به سوی نو آوری ، هوشمندی و بهره گیری هر چه تمام تر از فناوری های نوین پیش می روند ، با نگاهی به سوی فردا همواره در تلاش است تا در این فرایند ، نقشی موثر و پر رنگ ایفا نماید . اینک این شعار که ارتباطات ، کلید پیشرفت و توسعه است ، نه فقط یک دیدگاه نظری ، بلکه بنیانی برای سبک زندگی عموم شهروندان شده است .

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.