مجله سیم کارت

هدیه رمضان همراه اول

0 129

همراه اول بعنوان باسابقه ترین و برترین اپراتور و همچنین  پیشتاز در عصر ارتباطات ،روز به روز در حال شکوفایی و پیشرفت بوده و با سیاست های درست و بهنگام خود توانسته جای خود را درعرصه ارتباطات سیار محکمتر کند."همراه اول" طبق روال هر ساله ی خود برای ماه رمضان از بسته های مکالمه رایگان خود رونمایی کرد.

 این اپراتور با در نظر داشتن میزان رضایتمندی مشترکین سیم کارت های همواره در تلاش بوده و با ارائه ی طرحهای مختلف  و همچنین سیم کارت،خدمات و بسته های ویژه گام بزرگی در این امر خطیر برداشته است و برای شکوفایی هر چه بیشتر خود با تمام قدرت وارد عرصه فعالیت شده است.در واقع طبق نظرسنجی های به دست آمده  از سالهای پیش و همچنین میزان رضایتمندی بالای مشترکین این اپراتور  از طرح 55+5 ،امسال نیز همراه اول با هدف جلب رضایت و مشتری مداری ،"طرح 55+5 "را به مرحله اجرا برده است.

لازم به ذکر است که با این طرح خیلی جذاب و هیجان انگیز ،تمامی مشترکین "سیم کارت" های همراه اول  میتوانند با 5 دقیقه مکالمه داخل شبکه با تعرفه عادی ،55 دقیقه مکالمه رایگان دریافت کنند .

و جالبتر از هر چیز اینست که در صورتی که 60 دقیقه مکالمه شما به پایان  رسید تماس خود به خود قطع می شود و شما مجددا می توانید با همان طرح (55+5) شروع به مکالمه نمائید.فقط باید در نظر داشته باشید که قبل از استفاده از این طرح بایستی حتما بصورت رایگان در این طرح ثبت نام کنید تا بتوانید در تمامی اوقات شبانه روز از این خدمات بهره ببرید.

این طرح در تمام ایام ماه رمضان قابل فعالسازی بوده و تمامی مشترکین همراه اول می توانند در این ایام با ثبت نام از طریق  #421*10* و یا ارسال عدد 1 به شماره 8055 از این خدمات استفاده نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.