مجله سیم کارت

هدیه روز خبرنگار ایرانسل

0 22

اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است که این اپراتور بزرگ مشترکین زیادی دارد و این اپراتور برای مشترکین سیم کارت های خود هدایای ویژه ای در نظر گرفته است و همواره در مناسبت ها و رویداد ها این هدایای ویژه را ارائه می دهد .
اپراتور ایرانسل با توجه به این که مشترکین زیادی دارد در تلاش است تا بهترین خدمات را در اختیار مشترکین "سیم کارت" های خود قرار دهد و این اپراتور بزرگ با ارائه اپلیکیشن ایرانسل من دسترسی به خدمات خود را برای مشترکین سیم کارت های خود آسان کرده است و کلیه مشترکین سیم کارت ایرانسل دائمی و ایرانسل اعتباری با دانلود و نصب این اپلیکیشن می توانند به کلیه خدمات اپراتور ایرانسل دسترسی پیدا کنند . اپراتور ایرانسل اولین ارائه دهنده فناوری نسل پنجم در ایران نیز می باشد و با این اقدام عنوان اولین اپراتور ارائه دهنده فناوری نسل پنجم را از آن خود کرده است . اپراتور ایرانسل به عنوان  اپراتور برتر در کشور در مناسبت های تاریخی هدایای ویژه خود را اعلام می کند و این اپراتور بزرگ در 17 مرداد ماه 1400 که روز خبرنگار است برای خبرنگاران عزیز هدایای ویژه ارائه داده است .
به گزارش روابط عمومی ایرانسل ، ایرانسل با تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار به تمام خبرنگاران عزیز و فعالان در حوزه رسانه ، برای قدر دانی و تقدیر از تلاش های آنان هدیه ویژه برای آن ها در نظر گرفته است . هدف اپراتور ایرانسل از هدیه در مناسبت ها جذب رضایت و در راستای مسئولیت اجتماعی خود این هدایا را ارائه می دهد . بر این اساس ، بستۀ اینترنت هدیۀ یک ‌ساله ، با حجم 200 گیگا بایت ، برای تمام خبرنگاران فهرست ارسالی سال گذشتۀ وزارت ارتباطات و فناوری‌ اطلاعات ، فعال می ‌شود .
ایرانسل ، نخستین ارائه ‌دهندۀ 5G در ایران ، با در اختیار داشتن رکورد سرعت اینترنت همراه نسل پنجم در ایران و نیز بیشترین تعداد سایت 5G در کشور ، همواره تلاش می‌ کند تا با توسعۀ زیر ساخت‌ های ارتباطی و عرضۀ فناوری ‌های نوین هم گام با روند های جهانی ، از اطلاع‌ رسانی و آگاهی ‌بخشی سریع به افکار عمومی توسط رسانه‌ ها ، پشتیبانی کند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.